Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سمسارزاده معاون دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور در پایانه مرزی لطف آباد از فاز های مختلف پروژه طرح جامع بازدید نمود. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، اسماعیل پورعابد ​مدیر پایانه مرزی لطف آباددر ارتباط با این بازدید گفت: این بازدید با هدف بررسی روند تردد در پایانه مرزی لطف آباد پس از اجرای طرح جامع پایانه ها انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورعابد در ادامه گفت: در این جلسه گزارشی از جمله آمار تردد ناوگان جاده ای از پایانه مرزی، فعالیتهای عمرانی فاز های 2 ، 3 و 4 طرح جامع شامل ساخت سردرب، افزایش و بهسازی لاین ورودی و خروجی، محوطه سازی، ساخت پارکینگ، ساخت سرویس بهداشتی، برج های ارائه و مورد تایید بازدید کنندگان قرار گرفت. 

وی در پایان افزود: در جریان این بازدید سمسارزاده ضمن ابراز خرسندی از این تعامل، تعاملات بیشتر دستگاه ها و پیش بینی لازم به منظور تکمیل مطلوب تر فازهای مختلف طرح جامع را در دستور کار قرار داد و فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در پایانه مرزی لطف آباد را نتیجه وحدت، هماهنگی و تعامل خوب و سازنده میان دستگاه های این مجموعه دانست.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه