Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ارنستو والوره، سرمربی بارسلونا می‌گوید روی اشتباهات فردی تیمش مقابل لیورپول متحمل شکست شد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست سنگین 4 بر صفر در خانه لیورپول و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 شکست را پذیرا شدند و از رسیدن به دیدار فینال این رقابت‌ها بازماندند، گفت: لیورپول تیم برتر میدان بود و باید این شکست را بپذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما 4 بر صفر باختیم و عذر و بهانه‌ای نمی‌توانیم داشته باشیم. گل دومی که لیورپول به ثمر رساند ضربه خیلی سختی به ما زد و بلافاصله گل سوم را دریافت کردیم. لیورپول عالی بازی کرد و باید به آنها بابت رسیدن به فینال تبریک بگوییم.

وی با اشاره به بازگشت دراماتیک رم مقابل بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان، تصریح کرد: دردناک‌ترین قسمت ماجرا این است که اتفاقی که فصل گذشته در رم افتاد، این بار در آنفیلد رخ داد. این بازی اما نسبت به بازی فصل گذشته با رم متفاوت بود. لیورپول بازی را فوق‌العاده شروع کرد و دروازه ما خیلی زود باز شد، اما در ادامه واکنش خوبی از خود نشان دادیم و چند موقعیت گلزنی هم خلق کردیم. در محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت‌های خطرناکی شدیم، اما از آنها استفاده لازم را نبردیم.

سرمربی بارسلونا اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که فصل گذشته رخ داد، خودمان را به خوبی آماده این بازی کرده‌ بودیم، اما این اتفاق دوباره افتاد. با عملکردی که از خودمان ارائه دادیم، باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان لیورپول شدیم. گل‌های دوم و سوم هم اعتماد به نفس آنها برای ادامه بازی را بالا برد. پس از گل سوم لیورپول، با تعویضی‌هایی که انجام دادیم، کمی اوضاع بهتر شد، اما سپس به سادگی هر چه تمام‌تر گل چهارم را خوردیم. نمی‌دانم اصلاً چطور آن گل را خوردیم و به نوعی بازیکنان ما در آن صحنه نظاره‌گر توپ بودند. تمامی گل‌هایی که در این بازی خوردیم روی اشتباهات سهوی بازیکنان بود. روی ضربات شروع مجدد به شدت تمرکز کرده بودیم چون آنها بهترین تیم لیگ برتر انگلیس روی استفاده از توپ‌های مرده هستند و از این همین جا هم غافلگیر شدیم.

کلوپ: لیورپول تیم غول‌‌های لعنتی است!/ نمی‌دانم چطور بارسلونا را حذف کردیم

والورده افزود: واقعاً از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم، اما همه ما تلاش کردیم تا آنها را خوشحال کنیم و باعث افتخارشان شویم. همه انتظار پیروزی از ما داشتند، اما ما به شکلی دردناک شکست خوردیم. این اولین شکست ما در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که متأسفانه با حذف ما از دور این رقابت‌ها همراه شد. بازیکنانی هم که در زمین بازی بودند، بیشتر از بقیه بابت این شکست ناراحت هستند. اکنون باید به فکر بازی‌های باقیمانده‌مان در لیگ و دیدار فینال جام حذفی اسپانیا باشیم.

سرمربی 55 ساله آبی‌واناری‌ها نسبت به آینده حرفه‌ای خود در این باشگاه خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این بازی چطور بر آینده من تأثیر خواهد گذاشت چون وقت فکر کردن به چنین موضوعاتی را نداشتیم. من مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ارنستو والورده لیگ قهرمانان اروپا لیورپول بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارنستو والورده لیگ قهرمانان اروپا لیورپول بارسلونا ارنستو والورده لیگ قهرمانان اروپا لیورپول بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود

مهاجم با تجربه لهستانی احتمالا بهترین شب خود در فصل جاری را سپری کرد.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

به نقل از موندو؛ لواندوفسکی در مورد احتمال آقای گلی خود در فصل جاری لالیگا گفت:

ما بارسلونا هستیم و همیشه باید نزدیک به محوطه جریمه حریف بمانیم. بارسلونا همیشه با بازی هجومی و گل های زیادی شناخته می شود. آقای گلی؟ نمی دانم اما چراکه نه؟ اگر همه بازیکنان بهتر عمل کنند و عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت تر می شود. حالا باید برای دیدارهای بعدی آماده شویم. 16 گل زده ام و فرصت دارم که به تعداد گل های خود اضافه کنم. در پایان فصل هستیم و همه تیم ها و بازیکنان سعی می کنند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)