Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در واکنش به انتقادها از طرح تشکیل پارلمان اصلاحات گفت: این رفتارها با روح اصلاح طلبی سازگار نیست، قرار بود رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به جای نظرات شخصی و حزبی، مواضع این شورا را بیان کند. آفتاب‌‌نیوز : «احمد حکیمی پور» در گفت و گویی درخصوص ایرادهای برخی احزاب اصلاح طلب به طرح پارلمان اصلاحات اظهارداشت: این مسائل باید در درون جریان اصلاحات مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان احزاب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نظرات مختلفی دارند، آنها می توانستند به جای علنی کردن انتقادها، این موضوع را در این مجموعه بیان کنند.
وی ادامه داد: کارکرد شورای هماهنگی اتخاذ رویه مشترک برای همسویی میان احزاب و تشکل های مختلف اصلاح طلب است.
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پاسخ به اظهارات فاطمه راکعی رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درخصوص شتابزده بودن طرح پارلمان اصلاحات و سعید شریعتی عضو حزب اتحاد ملت مبنی ارائه هشت پیشنهاد و ایراد درباره این طرح، خاطرنشان کرد: تا جایی که می دانم این طرح شتابزده نیست و بیش از 2 سال است که طرح پارلمان اصلاحات در دستور کار شورای هماهنگی است. این طرح چهارتا پنج بار به تشکل ها ارجاع شده و بارها در کمیته سیاسی شورا درباره آن بحث شده است.
حکیمی پور اظهار داشت: این دوستان همچنان با ادبیات قبل از سال 1384 سخن می گویند و کماکان از رویدادها و حوادثی که بر اثر این تشکیلات و برخورد از موضع بالا در این سال ها رخ داده پند نگرفته اند و فکر می کنند می توانند یک طرفه تصمیم گیری کنند.وی تاکید کرد: ما از این رفتارهای انحصارطلبانه بسیار ضربه خورده ایم. فکر می کردیم آنها از تک رویی، خودمحوری و خودبزرگ بینی ها درس های لازم را گرفته اند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: قرار بود رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به جای نظرات شخصی و حزبی، مواضع این شورا را بیان کند، این موارد نشانه های خوبی نیست و باید آسیب شناسی جدی از رفتار جریان اصلاح طلبی انجام شود. این رفتارها با روح اصلاح طلبی سازگاری ندارد.
حکیمی پور خاطرنشان کرد: هرچه می گویند باید اجرا شود و جایی هم که اکثریت با آنها نیست بازی را بر هم می زنند. کجای این رفتار اصلاح طلبانه است و چرا این حرف ها را به شکل رودررو در جمع اصلاح طلبان نمی زنند؟
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یادآور شد: بارها گفته ام 9 نفری که به عنوان «اصلاح طلبان پیشرو» در آستانه انتخابات شوراهای پنجم نامه نوشتند و به جای مطرح کردن این نامه در جمع اصلاح طلبان آن را به مطبوعات دادند و باعث شکل گیری این وضعیت در شورای شهر شدند حال کجا هستند و چرا پاسخگو نیستند؟ آنها فکر نمی کنند «نگاه خود را همه کاره اصلاحات دیدن» کافی است؟
وی با بیان این که جریان اصلاحات همچنان اسیر تصمیمات محفلی است، تصریح کرد: از زمانی که فهمیدند اکثریت شورای هماهنگی با آنها همراه نیست جلسات مربوط به طرح پارلمان اصلاحات را طول می دهند تا مشمول مرور زمان شود.
طرح پارلمان اصلاحات از همان زمان ارائه در سال 96 و از سوی «مصطفی کواکبیان» با منتقدان جدی در احزاب اثرگذار اصلاح طلب روبرو شد. هدف از ارائه چنین طرحی، پررنگ سازی نقش برخی احزاب در نهادها و شوراهای اصلاح طلب و انگیزه آن برخی ابهامات در عمکرد شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان است.
طرح پارلمان اصلاحات آنگونه که اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می گویند در مراحل نهایی تصویب و ارائه به وزارت کشور است. آنچه این روزها ایده پارلمان اصلاحات را با چالش جدیدی مواجه کرده، موضوع انتقادات طرح شده از سوی تعدادی از فعالان حزبی است.
ایرنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: راکعی اصلاحات حکیمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!

الگری از حمایت شدید کورواسود برخوردار است

طرفداری | با وجود کسب نتایج بحث‌برانگیز در فصل جاری، هواداران افراطی یوونتوس هم‌چنان از ماسیمیلیانو الگری حمایت می‌کنند و خواهان ماندن او در تورین هستند.

هرچند بیانکونری به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار نزدیک شده و هم‌چنین در فینال کوپا ایتالیا حضور دارد، اما نمایش‌های دفاعی و کسل کننده این تیم در کنار واگذار کردن قهرمانی به رقیب دیرینه یعنی اینتر، انتقادات از الگری را به بالاترین حد رسانده‌اند. از نظر کارشناسان و جمع کثیری از هواداران، عملکرد مکس الگری در دوره دوم حضورش روی نیمکت یوونتوس به هیچ وجه قابل دفاع نبوده‌است و او باید در پایان فصل، جای خود را به سرمربی دیگری بدهد؛ با این حال، هواداران افراطی بیانکونری به مانند قبل هم‌چنان از الگری حمایت می‌کنند و خواهان ماندن او تا پایان قراردادش (تابستان ۲۰۲۵) هستند.

هواداران افراطی یووه (کورواسود) امروز یک بنر بزرگ در بیرون ورزشگاه آلیانز نصب کردند و از الگری خواستند که این تیم را ترک نکند:

آقای الگری، تو باید در تیم ما بمانی. ما می‌خواهیم با تو به جام جهانی باشگاه‌ها برویم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین