Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:17:55 GMT

قدرت موشکی فلسطینیان بر توان نیروی هوایی اسرائیل برتری یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۶۹۰۷

قدرت موشکی فلسطینیان بر توان نیروی هوایی اسرائیل برتری یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «امیر بوخبوط» تحلیلگر صهیونیست در سخنانی اذعان کرد که قدرت موشکی مقاومت در دور اخیر درگیری‌ها در غزه بر توان نیروی هوایی و سامانه‌های موشکی رژیم صهیونیستی غلبه کرد.

بر اساس این گزارش، وی اذعان کرد که حماس در این دور از درگیری‌ها توانست اراضی اشغالی را هدف حملات گسترده موشکی قرار دهد که طی آن ۴ اسرائیلی کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر صهیونیست گفت که حماس موشک‌های جدید و پیشرفته‌ای در اختیار دارد که برای مقابله با آن نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی باید به فکر راهکارهای دیگری باشد.

بوخبوط اذعان کرد که ارتش صهیونیستی حتی نتوانست محل شلیک موشک‌ها از غزه را تشخیص دهد و همین مسأله موجب شد تا حماس به مراتب نسبت به جنگ سال ۲۰۱۴ موشک‌های بیشتری را به سمت مناطق صهیونیستی شلیک کند.

کد خبر 4611499

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد

 منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از شلیک ۴ هزار موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

به گزارش ایرنا،  کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

همزمان شبکه الجزیره اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۱۱ نظامی این رژیم در غزه طی ساعات گذشته خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳ هزار و ۳۰۵ افسر و نظامی این رژیم زخمی شده اند که از این میان یک هزار ۵۸۴ نفر از آنها در جریان حمله زمینی به غزه زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع جنگ، ۵۱۳ افسر و نظامی جراحات خطرناکی پیدا کرده اند.

طبق گزارش ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۴۷ نظامی این رژیم که در جریان جنگ غزه زخمی شده اند تحت درمان هستند که ۲۴ نفر از آنها وضعیت خطرناکی دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از زمان شروع حمله به غزه ۶۳۰ نظامی در حوادث عملیاتی و آتش خودی زخمی و ۴۱ نفر کشته شده اند.

همزمان رادیو رژیم صهیونیستی از خروج تیپ ناحل از غزه پس از ۶ ماه خبر داد و به حضور دو تیپ احتیاط این رژیم به جای آن اشاره کرد.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ۴۰۰۰ موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک های ایران را زد
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت