Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریانپور روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال مازندران افزود که با این میزان تسهیلات برای حدود 12 هزار نفر شغل ایجاد شده است.
وی تسهیلات پرداخت شده را شامل تسهیلات اشتغال روستایی ، طرح های اشتغال فراگیر ، اشتغال مدد جویان و بسته حمایتی رونق تولید معرفی کرد.
جانشین کارگروه اشتغال مازندران گفت که بیشترین میزان تسهیلات اشتغالزای پرداخت شده در سال گذشته مربوط به اشتغال روسایی با 2 هزار و 390 میلیارد ریال با پیش بینی ایجاد حدود پنج هزار اشتغال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


** رتبه سوم تسهیلات اشتغال روستایی
خیریانپور از کسب رتبه سوم در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و به بانک های عامل توصیه کرد تا مانده تسهیلات اشتغال روستایی را در موعد مقرر برای فعال کردن طرح های اشتغال روستایی در اختیار متقاضیان قرار دهند.
وی گفت که پارسال طی دو مرحله حدود سه هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در اختیار استان قرار گرفت .
معاون استاندار مازندران خواهان نظارت بر اجرای طرح های اشتغالزا روستایی شد و بانک ها را موظف کرد تا در صورت مشاهده انحراف نسبت به تغییر بازپرداخت سود از چهار درصد مصوب دولت در طرح های اشتغالزایی به 18 درصد مصوب شورای پول و اعتبار اقدام کنند.
مازندران سه هزار روستا دارد که 43 درصد از جمعیت حدود سه میلیون و 300 هزار نفری استان در این مناطق سکونت دارند.
** پرداخت تسهیلات 2 هزار و 380 میلیارد ریالی اشتغال فراگیر
معاون استاندارمازندران میزان تسهیلات پرداختی از محل اشتغال فراگیر را هم 2 هزار و 380 میلیارد ریال اعلام کرد با ظرفیت اشتغالزایی 2 هزار و 689 نفر اعلام کرد.
خیریانپور با اشاره به پرداخت تسهیلات 750 میلیارد ریالی به مدد جویان دستگاههای حمایتی گفت که از این محل حدود چهار هزار و 261 اشتغال برای مدد جویان تحت حمایت ایجاد شد.
جانشین کارگروه اشتغال مازندران میزان پرداخت تسهیلات بسته حمایتی رونق تولید به واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل دار مالی را حدود 2 هزار و 210 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که این تسهیلات در اختیار 87 واحد تولیدی و صنعتی دارای مشکل مالی قرار گرفت.
در سال 96 در مازندران حدود 500 واحد صنعتی مشکل دار افزون بر چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید دریافت کردند.
معاون استاندار مازندران با اشاره به خسارت های ناشی از سیل به زیرساخت های اشتغال از قبیل کشاورزی، واحدهای صنفی و واحدهای تولیدی در سال جاری گفت : دستگاههای متولی باید نسبت به شناسایی آسیب زیرساختی اشتغال در ین حوزه را شناسایی کنند .
وی خواهان کمک مالی به زیرساخت های آسیب دیده اشتغال استانی ناشی از سیل شد.
6982/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اشتغال سیل شورای پول و اعتبار کشاورزی تسهیلات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند