Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:31:50 GMT

الطافی پور: منتظر پاسخ فدراسیون نشین‌ها هستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۷۱۵۳

الطافی پور: منتظر پاسخ فدراسیون نشین‌ها هستیم

الطافی پور مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نحوه پیگیری پرونده شکست تیم داماش گیلان برابر نیروی زمینی تهران گفت: نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زده ایم و منتظر پاسخ فدراسیون نشین‌ها هستیم و در صورت عدم پاسخ دهی مناسب به دادگاه بین المللی ورزش شکایت می‌کنیم تا حقی از تیم داماش و طرفداران این تیم پایمال نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان همچنین در خصوص اعتراضات هواداران این تیم که به صفحه اینستاگرام فیفا نیز کشیده شد گفت: کنترل هواداران در اختیار ما نیست و آن‌ها می‌خواهند حق تیم پایمال نشود و خودشان دست به کار شده اند. او همچنین در خصوص حمایت علیرضا جهانیخش از تیم داماش در صفحه اینستاگرامش نیز گفت: جهانبخش بازیکنی است که نسبت به تیم داماش علاقه خاصی دارد و بابت حمایتش از او تشکر می‌کنم.

الطافی پور درادامه از در خصوص به تعلیق در آمدن کلیه فعالیت‌های باشگاه نیز گفت: تا زمانی که تکلیف تیم داماش مشخص نشود هیئت مدیره اجازه هیچ گونه فعالیتی به باشگاه نخواهد داد، زیرا ما معتقد هستیم که اگر تکلیف داستان بازی پلی آف مشخص نشود مقابل تیم‌های بزرگ‌تر در فینال جام حذفی در حق تیم ظلم می‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش در ادامه درباره دپارتمان داوری افزود: جلساتی که در دپارتمان داوری تشکیل می‌شود نمک به زخم تماشاگران داماش می‌زند، زیرا آن‌ها بر این باور هستند که اشتباهات داوری در بازی مقابل نیروی زمینی تاثیر گذار نبوده است.

وی همچنین ادامه داد: تیم داوری در این بازی ۶ اشتباه تاثیر گذار بر علیه تیم داماش انجام داده است که مستندات آن موجود است و دپارتمان داوری باید اشتباهات را بپذیرد تا جوی که در گیلان در بین هواداران به وجود آمده است آرام شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش جهانبخش به شکست داماش در پلی آف لیگ دسته دو

الماسخاله:هواداران آماده اعتراض شدید به رای کمیته انضباطی هستند/ حتما باید پای نماینده گیلان در مجلس را وسط بکشیم؟

انتهای پیام/

حواشی بازی داماش و نیروی زمینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد مصدوم شد

هافبک عراقی تیم فوتبال مس رفسنجان در تمرینات تیم ملی کشورش با مصدومیت مواجه شد.

طرفداری | تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا توانسته عملکرد خوبی را در لیگ برتر و جام حذفی از خود نشان دهد و تاکنون این تیم شکستی را تجربه را تجربه نکرده است.

یکی از بازیکنان که در این فصل عملکرد خوبی را از خود نشان داده «منتظر محمد» هافبک عراقی است. این بازیکن تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا زیر ۲۳ سال در همه بازی‌های مس حضور داشت و در مجموع ۲۰ بازی در لیگ برتر توانسته ۳ گل و یک پاس گل از خود به ثبت برساند.

محمد این روزها همراه با تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تیم کشورش با پیروزی یک بر صفر برابر ویتنام به نیمه نهایی این مسابقات صعود کرده و حریف ژاپن در نیمه نهایی شده است. منتظر محمد در جریان تمرینات تیم ملی عراق با مصدومیت مواجه شده و در بازی فردا دوشنبه برابر ژاپن غایب است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نشده است.

محمد قطعاً به بازی هفته بیست و پنجم مس برابر گل گهر سیرجان نخواهد رسید و حضور او در دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. لازم به ذکر است که محمد به صورت قرضی در تیم مس بازی می‌کند و فصل آینده به استقلال تهران باز خواهد گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • حماس: پاسخ اسرائیل به پیشنهادهای خود را دریافت کرده‌ایم
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد