Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:04:18 GMT

ذوب آهن تنها نماینده ایران در رقابت های فوتبال آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۷۶۸۳

ذوب آهن تنها نماینده ایران در رقابت های فوتبال آسیا

به گزارش ایرنا، لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ایران با فراز و نشیب هایی در فصل جاری همراه بود به گونه ای که تیم های پرسپولیس و استقلال در عین ناباوری هوادارانشان حذف شدند و تیم ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران توانست با شایستگی و اقتدار به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کند.
ذوب آهن که شب گذشته ابتدا توسط نیک نفس مقابل الزورا در دقیقه 28 به گل رسید و توانست از حریف قدر خود جلوبیفتد ولی این نتیجه چندان داوم نیاورد و در دقیقه 44 علاء عباس و 62 مهند عبدالرحیم گل تساوی و برتری را برای تیم حرف به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزپوشان ایرانی که برای صعود به مرحله بعد فقط به یک امتیاز نیاز داشتند بر حملات خود افزودند و در این میان نقش علیرضا منصوریان سرمربی تیم با تعویض طلایی خود بیشتر به چشم آمد، در دقیقه 92 رضا حبیب زاده که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، گل دوم و تساوی ذوب آهن را به ثمر رساند و صعود نماینده ایران را مسجل کرد.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم بعد از این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: به فوتبال عراق تبریک می گویم که هواداران و مردم با تمام وجود تیم شان را تشویق می کنند به دور از اتفاقات پایان بازی که شاید برخی مواقع طبیعی است فکر می کنم عراق می تواند یکی از مدعیان فوتبال باشگاهی در آسیا باشند. زیرا کیفیت بازیکنان و شوق و اشتیاق تماشاگرانش خوب است و فقط ایران و عراق است که چنین تماشاگرانی دارند و باید نهایت استفاده را از پتانسیل تماشاگرانش استفاده کند.
وی گفت: بازی با النصر که در کربلا داریم برای سرگروهی است و ما می خواهیم سرگروه شویم و برای ما مهم است که النصر را ببریم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم جای خالی استقلال و پرسپولیس را پر کنیم کار سختی پیش رو داریم و با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.
شاگردان منصوریان با سه برد و 2 مساوی و 11 امتیاز از گروه آ لیگ قهرمانان آسیا 2019 صعود کردند و بازی با النصر عربستان می تواند سرگروه این گروه را مشخص کند که امیدوارم این دیدار نیز با پیروزی نماینده ایران رقم بخورد.
از گروه بی این مسابقات در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الوحده امارات و الاتحاد عربستان در فاصله یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، راهی دور بعدی شدند که یکی از این تیم ها حریف نماینده ایران در مرحله حذفی خواهد شد.
6022/ 8114
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایران بازی عربستان فوتبال آسیا گروهی لیگ قهرمانان آسیا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم

طرفداری| چند ملی‌پوش فوتبال در پیامی برای تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کردند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار ویدئویی از تیم ملی فوتسال ایران حمایت و برای این تیم آرزوی قهرمانی کردند. علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضاییان ملی‌پوشانی هستند که در این فیلم برای شاگردان وحید شمسایی آرزوی موفقیت دارند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • تعیین سهمیه‌ کشورها در فصل آینده؛ ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا