Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:54:11 GMT

همبستگی ، مهمترین اصل مبارزه با آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۸۱۳۸

همبستگی ، مهمترین اصل مبارزه با آمریکا است

ساری- ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این نکته که بار دیگر باید ایستادگی و مقاومت را به آمریکا نشان بدهیم ، گفت : امروز و در این شرایط حساس همبستگی بین مجموعه نیروهای انقلابی مهم ترین اصل مبارزه با آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین حسن نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر افزود : همان طوری که طی 40 سال نشان داده ایم که که با همبستگی و وحدت به عنوان عامل حفظ نظام ،هسیتم ،این بار نیز در این شرایط باید این رویکرد را عملیاتی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : رویکرد همه برنامه های بزرگداشت روزهای ملی نمایش ایستادگی و کاهش فاصله بین مردم است.
معاون سیاسی استاندار مازندران سالروز آزادی خرمشهر را روز غرور ملی دانست و گفت: دفاع مقدس معدن تجدید پذیری از ایثار ، خود گذشتگی ، مقاومت و ایستادگی است و حفظ ، تداوم و گسترش فرهنگ مقاومت یک وظیفه همگانی و الهی است.
حسن نژاد به وجود فرهنگ بالای اساطیر سازی در بین مردم مختلف سرزمین ایران اشاره کرد و گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، فرهنگ اساطیر سازی عملیاتی و واقعیت عینی پیدا کرد بود .
وی تحریم های همه جانبه علیه ایران و شدت گرفتن آن در روزهای اخیر را فرصتی برای یادآوری و تکرار ارزش های روزهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: باید ایستادگی و مقاومت را با همبستگی به جهانیان نشان بدهیم.
معاون استاندار برگزاری برنامه های بزرگداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر را بهانه ای بزرگ برای همراهی مجموعه نیروهای انقلابی در شرائط حساس امروز کشور مهم توصیف کرد و اظهار داشت: باید از فرصت برنامه های مهم ملی در جهت تقویت همبستگی بین نیروهای انقلابی و ایجاد ارتباط بین نسل ها استفاده و بهره لازم را بگیریم.
وی یاد آوری ارزش های انقلاب و دفاع مقدس را یک تکلیف مهم برای همه مسئولان و دست اندرکاران دانست و ادامه داد: یاد آوری سبب زنده نگه داشتن و در پی آن اثرگذاری را به همراه خواهد داشت که صد البته موضوعات باید واقع بینانه مطرح و توصیف شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه برنامه های بزرگداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر درمازندران با شکل گیری 9کمیته و با شعار ' ما پیروزیم 'تشریح شد .
6990/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نيروهاي انقلابي مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین که قرار است کمک‌هایی هنگفت از ایالات متحده آمریکا دریافت کند، خواستار دریافت تسلیحات بیشتر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، زلنسکی امروز یکشنبه دوباره از جامعه جهانی خواست تا سلاح‌های دفاع هوایی بیشتری را در اختیار این کشور قرار دهند درحالیکه به تازگی یک کمک 61 میلیارد دلاری در آمریکا برای اوکراین در نظر گرفته شده است.

زلنسکی همچنین درخواست کرد که مذاکرات رسمی برای ورود اوکراین به اتحادیه اروپا و دعوت از کی‌یف برای پیوستن به ناتو آغاز شود.

رئیس‌جمهور اوکراین گفت که کی‌یف در حال مذاکره با واشنگتن درباره حجم حمایت‌های نظامی، مالی و سایر موارد برای ده سال آینده است.

وضعیت برای نیروهای اوکراینی در شرق رو به وخامت گذاشته است و آنها منتظر دریافت تسلیحات آمریکایی هستند. زلنسکی بارها درخواست سامانه‌های دفاع هوایی به ویژه سامانه‌های پاتریوت کرده است.

اظهارات زلنسکی در مورد ورود به اتحادیه اروپا نیز در حالی است که کی‌یف نامزد پیوستن به این بلوک 27 کشوری است اما روند الحاق سال‌ها طول می‌کشد.

همچنین آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در مورد ورود اوکراین به ناتو گفته است که این کشور در نهایت به ائتلاف نظامی خواهد پیوست. زلنسکی در اینباره بیان کرد که هر کشوری که ارزش‌های مشترک دارد و آماده دفاع از آنها است شایسته دعوت شدن به ناتو است. 

ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سرکوب خشن تجمع همبستگی با غزه در دانشگاه ویرجینیای آمریکا+ فیلم
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است