Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:42:48 GMT

معلمان مهندس شخصیت دانش آموزان هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۸۲۷۳

معلمان مهندس شخصیت دانش آموزان هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در جمع مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین افزود: به جهت همین اهمیت و جایگاه معلم در تربیت دانش آموزان و پیشگیری از آسیب ها و معضل های اجتماعی است که ابتدا باید ارتقای معشیت و حقوق مادی معلمان بیش از همه اقشار مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید توجه کرد که ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و معلم با پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کم شدن این آسیب ها در جامعه رابطه مستقیم دارد.
حجت الاسلام قدرتی از آموزش و پرورش به عنوان موثرترین نهاد برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی یاد کرد و گفت: این رو در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها لازم است به این نهاد اهمیتی بیش از پیش داده شود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این مراسم گفت: پیشگیری از جرائم و آسیب ها جزو برنامه های محوری دادگستری و دادسرای استان قزوین است و در این راه از کوچک ترین تلاشی در همکاری با نهادهایی چون آموزش و پرورش فروگذار نیستیم.
محمد قاسمی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، افزود: متاسفانه ما نتوانستیم از فرصت فضای مجازی استفاده کنیم و این موضوع با هجمه دشمنان به یک تهدید تبدیل شده است.
در ادامه این همایش دادستان قزوین به سوالات مدیران مدارس در حوزه آسیب های اجتماعی پاسخ داد.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آسیب های اجتماعی استان قزوین حقوق دادستان عمومی و انقلاب دانش آموزان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است

رئیس جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند