Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومیت بازیکن سپاهان لغو شد.

طرفداری- پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر که بازی با تساوی به پایان رسیده بود، سیاوش یزدانی در مصاحبه ای عجیب به پرسپولیسی ها توصیه کرده بود که در نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان نیایند و این مصاحبه تهدید آمیز از چشمان کمیته انظباطی دور نماند و او به طور موقت محروم شده بود اما محرومیت او فعلا لغو شد تا بازیکن سپاهان مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه آمده است:

پس از صدور قرار دستور موقت در خصوص رفتار غیر ورزشی سیاوش یزدانی، بازیکن سپاهان اصفهان، با توجه به تصمیم اخیر کمیته انضباطی مبنی بر رفع اثر دستور موقت مذکور، اعلام می شود که سیاوش یزدانی از تاریخ صدور این نامه مجاز به ادامه فعالیت و همراهی تیم سپاهان می باشد.

حکم مقتضی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و نهم به مصاف پدیده خواهد رفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد