Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسفندانی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست خبری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان، گفت: آنچه که بر عظمت این ماه افزوده و دل‌های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده است نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم (ص) و قرار گرفتن شب‌های قدر در این ماه مبارک است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان افزود: در همین راستا پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بهره گیری از تمام توان موجود برای برقراری نظم وامنیت ترافیکی در محورهای استان توأم با آرامش برای اجرای هرچه بهتر مراسمات اقدام خواهدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسفندانی تصریح کرد: به منظور تکریم روزه داران عزیزو سهولت شرکت در نماز جماعت مساجد حاشیه راه نیم ساعت قبل و نیم ساعت بعد از نماز اعمال قانون وسائط نقلیه در اطراف مساجد انجام نخواهد شد.

وی با توصیه به مردم شریف استان در پرهیز از سفرهای غیر ضروری، خاطرنشان کرد: مردم و مسافران گرامی لازم است ضمن رعایت شئونات اسلامی، برای صرف غذا فقط از مکان‌های پوشیده و از قبل تعیین شده استفاده کنند و از خوردن غذا و آشامیدن حین رانندگی و در انظار عمومی جداً خودداری کنند.

این مسئول انتظامی از آمادگی صد در صدی پلیس راه استان برای تأمین امنیت ترافیکی مردم و روزه داران در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و اذعان داشت: برخورد پلیس با تخلفات رانندگی از جمله، روزه خواری راننده و سرنشینان خودروها در حین رانندگی، حمل سگ، ایجاد آلودگی‌های صوتی و استعمال دخانیات بصورا قاطع و قانونی خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان در خاتمه بر همکاری‌های همه جانبه مردم و سایر نهادهای اثر گذار در امنیت و نظم ترافیکی و انتظامی استان با پلیس تأکید کرد.

کد خبر 4611680

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اسفندانی پلیس راه هرمزگان ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای