Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:05:31 GMT

فیلم جدید «وودی آلن» در جشنواره‌ی فیلم ونیز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۰۰۱

فیلم جدید «وودی آلن» در جشنواره‌ی فیلم ونیز

پس از قطع همکاری آمازون با «وودی آلن»، یک کمپانی ایتالیایی حق پخش اروپایی فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» را خریداری کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» به کارگردانی «وودی آلن» که ساخت آن در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید اما به سبب فسخ قرارداد کمپانی آمازون با این کارگردان کهنه‌کار، این فیلم تاکنون شرایط نامشخصی داشته است و حالا با اعلام کمپانی «لاکی رِد» مبنی بر خرید حق پخش این فیلم در ایتالیا و چندین کشور اروپایی احتمال رونمایی این فیلم در جشنواره ونیز پیش رو قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی ایتالیایی «لاکی رِد» اعلام کرده قرار است فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» را از تاریخ سوم اکتبر در ایتالیا اکران کند و این در حالی است که جشنواره فیلم ونیز از چند روز قبل‌تر از آن یعنی ۲۸ آگوست آغاز به کار خواهد کرد و به همین دلیل احتمالاً اولین نمایش این فیلم در جشنواره‌ی ونیز بالاست.

این فیلم همچنین قرار است در ادامه آن در فرانسه، بلژیک و هلند نیز اکران عمومی شود اما هنوز خبری از نمایش در انگلیس و آمریکا نیست.

«یک روز بارانی در نیویورک» یک فیلم رومانتیک و کمدی با بازی «تیموتی شالامی»، «سلنا گومز»، «جود لا» و «ال فانینگ» است که اکران آن با مطرح شدن مجدد اتهامات اخلاقی علیه «وودی آلن» کارگردان فیلم و قطع همکاری کمپانی آمازون، شرایط نامشخصی داشت.

در سال ۱۹۹۲، «دیلان فارو» دخترخوانده «وودی آلن» او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد و اگرچه تحقیقات مدرکی برای اثبات گناه «آلن» پیدا نکرد اما وی نزدیک به سه دهه است که با این اتهامات رو به رو است، گرچه همواره این اتهامات را رد می‌کند.

«آلن» تاکنون ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی می‌شود.

«آنی‌هال»، «صحنه‌های داخلی»، «منهتن»، «خاطرات اکلیلی»، «امتیاز نهایی»، «آلیس»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «گلوله‌های بر فراز برادوی»، «آفرودیت قدرتمند»، «شالوده‌شکن»، «نیمه‌شب در پاریس»، «تقدیم به رُم با عشق»، «یاسمن غمگین»، «کافه سوسایتی» و «مرد بی‌منطق» از جمله دیگر ساخته‌های این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره ونیز کمپانی آمازون وودی آلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است. طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900588

دیگر خبرها

  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • هوای فارس، بارانی می‌شود
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • فارس بارانی می‌شود
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴