Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:20:11 GMT

عملیات احداث پارک معلم در سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۴۱۹

عملیات احداث پارک معلم در سنندج آغاز شد

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهردار سنندج گفت: کلنگ احداث پارک معلم به متراژ ۳۱ هزار متر مربع در راستای توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان وهمچنین ارتقاء سطح سیما ومنظر سطح شهر آغاز شد.

حشمت اله صیدی گفت: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است و احداث فضا‌های سبز و پارک‌های درون محلی جزء اولویت‌های برنامه مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی عنوان کرد: تقویت فضا‌های عمومی سطح شهر، ارتقاء شرایط پایدار زیستی و اکولوژیکی، تحقق نیاز‌های تفریحی، فرهنگی و ورزشی، کاهش آلودگی هوا، ارتقاء سلامت روحی شهروندان و جذب گردشگر از جمله اهداف احداث فضا‌های سبز شهری است.

وی اعلام کرد: برنامه ریزی ومطالعات لازم در راستای احداث فضای سبز در قطعه زمینی واقع در ورودی سنندج – مریوان ابتدای شهرک بعثت صورت گرفت.

وی از آغاز عملیات احداث پارک معلم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به متراژ ۳۱ هزار متر مربع احداث خواهد شد.

صیدی افزود: احداث پارکینگ، نصب ست ورزشی و بازی کودکان، آبنما، سکو، احداث رمپ معلولین واحداث سرویس بهداشتی در ورودی وخروجی این پارک اجراخواهد شد.

وی افزود: برای احداث پارک معلم عملیات عمرانی نظیر: ۴۲۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۲۵۰۰ مترمکعب خاکریزی، ۱۵۰۰ مترمکعب پی کنی، ۳۶۰۰ مترمکعب عملیات بنایی سنگی و ۵۵۰۰ مترمربع سنگفرش انجام خواهد شد.

صیدی هزینه احداث این پارک را بیش از ۱۴ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات داخلی تامین شده است.

شهردار سنندج ابراز امیدواری نمود: با احداث فضای سبز در سطح شهر علاوه بر توسعه سرانه فضای سبز گام مهمی در راستای بهبود شرایط زیست محیطی، تقویت فضا‌های عمومی شهر ورضایتمندی شهروندان برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: توزیع عادلانه خدمات به شهروندان از جمله اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

دکترغریب سجادی بیان کرد: توسعه سرانه فضای سبز یکی از مطالبات مهم شهروندان است که باید بطور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

انور رشیدی عضو شورای اسلامی شهر سنندج هم اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر نشینی و افزایش جمعیت باید شهرداری و شورای شهر توسعه فضا‌های سبزدر وسعت بزرگ باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: احداث پارک‌های به وسعت این پارک باید در نقاط دیگر سطح شهر احداث شود.

انتهای پیام/ع

احداث پارک معلم در سنندج به متراژ ۳۱ هزار متر مربع 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورا خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان