Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن موعد تحویل سامانه اس ۴۰۰ به ترکیه، حریت از اعزام نظامیان ترک به مسکو برای پشت سر گذاشتن دوره آموزشی نحوه کار با این سامانه موشکی خبر داده است.

این دوره آموزشی از اواخر ماه می آغاز می‌شود و در آن ۱۰۰ نظامی ترکیه‌ای حضور خواهند داشت.

به نوشته حریت، سامانه اس ۴۰۰ پیش از پایان سال جاری میلادی به ترکیه تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری آمریکا اخیراً تهدید کرده که ترکیه باید بین خرید اس -۴۰۰ و عضویت ناتو یکی را انتخاب کند.

«باب منندز» سناتور دموکرات نیز ترکیه را تهدید کرده که در صورت خرید سامانه‌های «اس ۴۰۰» از روسیه نه تنها مورد تحریم آمریکا قرار خواهد گرفت که از تحویل جنگنده‌های «اف ۳۵» این کشور نیز محروم خواهد شد.

این سناتور دموکرات در این خصوص گفت: هیچ شانسی برای دستیابی آنها (ترکیه) به اف ۳۵ وجود نخواهد داشت. تحریم‌هایی طبق قانون امروز (علیه ترکیه) وجود خواهد داشت. (موضوع) خرید بخش مهمی از تجهیزات نظامی روسیه در میان است و این فعالیتی به حساب می‌آید که می‌توان هرکسی در جهان از جمله ترکیه را به خاطر آن تحریم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه روسیه ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال نیازی به واردات گندم نداریم

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

به گفته او، براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، وجه گندم باید به حساب گندمکاران واریز شود که متاسفانه با گذشت ۲۴ ساعت از تحویل، ریالی به کشاورزان پرداخت نشده است.

هاشمی ادامه داد: بنابر آمار تاکنون میزان خرید تضمینی گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ هزارتن رشد داشته است، اما تا پایان اردیبهشت می توان آمار دقیق خرید را اعلام کرد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه بی توجهی به اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم بزرگترین تهدید امنیت غذایی کشور محسوب می شود، افزود: عدم تحویل جایزه گندم و اصلاح قیمت با شعار سال و برنامه امنیت غذایی سازگار نیست  و به ضرر تولید داخل تمام می شود.

او با بیان اینکه امسال در تولید گندم به خودکفایی کامل می رسیم، گفت: برآوردها حاکی از آن است که با استمرار شرایط مساعد بارش، تولید گندم به بالای ۱۴ میلیون تن و خرید تضمینی بالای ۱۲ میلیون تن برسد. ناگفته نماند که تحقق این امر منوط به اصلاح قیمت گندم و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه