Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:28:28 GMT

نقش‌ برجسته مرضیه دباغ رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۸۰۷

نقش‌ برجسته مرضیه دباغ رونمایی می‌شود

‌رئیس باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: با توجه به نقش ارزشمند خانم دباغ در ایام جنگ تحمیلی، نقش برجسته خواهر دباغ رونمایی می‌شود.

‌خلیل الهی‌تبار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهید محمود شهبازی در همدان گفت: در روز دوم خرداد به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود شهبازی مراسم یادواره این شهید بزرگوار در همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم زیارت عاشورای مشترک بین نیروهای مسلح و کارمندان دولت نیز در این روز برگزار خواهد شد، افزود: در روز پنج شنبه دوم خرداد در باغ موزه دفاع مقدس، مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان نیروهای مسلح و کارمندان دولت در کنار شهدای گمنام باغ موزه برگزار می‌شود.

رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه خانم دباغ در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نقش ارزشمندی داشتند، اظهار کرد: در روز دوم خرداد و همزمان با قرائت زیارت عاشورا، از یادمان نقش برجسته "خواهر دباغ" در استان رونمایی می‌شود.

گفتنی است؛ شهید محمود شهبازی در اسفند سال ۱۳۵۹ به فرماندهی سپاه پاسداران استان همدان منصوب شد و تا قبل از تشکیل تیپ ۲۷ با همین مسئولیت در نبردهای جبهه غرب همچون بازی دراز ۲ و ۳ و مطلع فجر حضور داشت.

وی در دی ماه ۱۳۶۰ به همراه چند تن از پاسداران سپاه استان همدان به جنوب هجرت کرد و از بدو تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله در سمت قائم مقام فرماندهی تیپ منصوب شد و اندکی پیش از آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از به سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از 20 تا 24 اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی)
مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد)
فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز)
غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه)
الهه جاویدان (بوشهر)
مینا ایری (گلستان)
زینب اسماعیلی (مازندران)
راحیل جعفری (فارس)
کیمیا نوری (تهران)
فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان)
سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی)
رقیه جلال نسب (خوزستان)
مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان)
کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام)
مائده بیرنگ (گیلان)

دیگر خبرها

  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان