Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:42:27 GMT

نگارش فیلمنامه سریال شهید بهشتی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۹۸۲۴

نگارش فیلمنامه سریال شهید بهشتی آغاز می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: طی مذاکره با مسئولان فرهنگی قوه قضاییه، مقرر شد نگارش فیلنامه سریالی با محوریت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر تا سال آینده نهایی شود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه مشترک با حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم، از نگارش فیلمنامه نهایی سریالی با محوریت شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر تا سال آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد این سریال در گروه الف ویژه مرکز سیما فیلم پخش شود، همچنین طرح اولیه و پژوهش‌های صورت گرفته در خصوص این سریال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تأمین بخشی از اقلام خانگی مورد نیاز ایثارگران سیل‌زده

این سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان صداوسیما و قوه قضائیه تدوین و با مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله آستان قدس رضوی، استانداری و شهرداری اصفهان در سطح الف ویژه تولید می‌شود.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدای ترور بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.
روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.
وی گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.
شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا