Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جمشید باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوان ۲۴ ساله‌ای که اقدام به خودکشی کرده بود با اقدام به موقع مأموران گشت یگان امداد شهرستان همدان از مرگ نجات یافت.

وی گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته مأموران گشت یگان امداد شهرستان همدان حین گشت زنی جوانی ۲۴ ساله را در زیر پل فرهنگیان همدان که به حالت درازکش افتاده بود مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از حضور بر بالای سر این فرد متوجه شدند که با خونریزی از ناحیه مچ دست، بی هوش شده که بلافاصله با اطلاع موضوع به اورژانس، تا رسیدن آمبولانس اقدامات اولیه را برای جلوگیری از خونریزی انجام دادند.

سرهنگ باقری بیان کرد: پس از حضور کادر درمانی اورژانس، این جوان به بیمارستان بعثت منتقل و تحت درمان قرار گرفت و در حال حاضر حال عمومی وی خوب است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه انگیزه این فرد در دست بررسی است، گفت: مراجعه به روان شناسان و مراکز مشاوره همیشه بهترین راه برای حل مسائل و مشکلات روحی و روانی است و در این بین مراکز مشاوره آرامش پلیس به صورت رایگان پذیرای عموم مردم است.

کد خبر 4611788

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند.


سرهنگ صادقی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری دریکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند افزود: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

وی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی