Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:44:17 GMT

132گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان جهرم اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۴۲۳

132گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان جهرم اعزام شدند

شیراز-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جهرم گفت: 132 گروه جهادی در حیطه‌های مختلف در طول سال 97 به مناطق محروم شهرستان جهرم اعزام شدند و اعزام آن‌ها در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل چهارشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک به تکمیل 23 پروژه عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان فارس در دهستان راهکان، از قبیل ساخت پل، خانه عالم و مسجد، تعمیر منازل محرومین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از فعالیت‌های بسیج سازندگی در شهرستان جهرم بوده است.
وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های درمانی به روستاهای محروم سطح شهرستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: 6 اکیپ سیار پزشکی و برپایی دو بیمارستان صحرایی در بخش‌های سیمکان و خفر، از فعالیت‌های بسیج سازندگی آن ناحیه در طول سال 1397 بوده است.
توکل بیان کرد: سپاه جهرم در سال 1397در پروژه‌های محرومیت‌زدایی، از جمله؛ تکمیل چهار زمین چمن مصنوعی جهت ورزش در بخش‌های مختلف شهرستان جهرم با همکاری اداره ورزش و جوانان، لایروبی قنات روستای نعمت‌آباد بخش خفر، کمک به ساخت و تکمیل مساجد حضرت علی اصغر(ع) محله ولیعصر(عج) و فاطمه الزهرا(س) روستای حاجی‌آباد بخش کردیان نقش اساسی را ایفا کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه جهرم ادامه داد: خاکبرداری و تسطیع زمین ورزشی خاکی روستای دهقانون بخش سیمکان، تعمیر و ساخت 23 باب منزل محرومین را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در سال 97 اعلام کرد.
وی ابراز کرد: راه ‌اندازی میز خدمت در مناطق محروم شهرستان و اعطای 12 وام جهت ایجاد اشتغال بنگاه‌های کوچک خانگی و صنعتی را از دیگر فعالیت‌های ناحیه مقاومت در سال گذشته بود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم نیز در این نشست گفت: با توجه به بارندگی‌های سال 98 و جاری شدن سیل در استان‌های مختلف کشور، 4 گروه جهادی به آن مناطق جهت امدادرسانی اعزام شد.
سروان پاسدار هادی رستگار افزود: همچنین بالغ بر 520 میلیون ریال کمک‌های نقدی و یک میلیارد و ششصد میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان جهرم، جمع‌آوری و به آن مناطق ارسال شده است.
وی ابراز کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه جهرم با همکاری حوزه مقاومت بسیج بقیةالله (عج)و دانشگاه علوم پزشکی در ابتدای سال 98 برپایی بیمارستان صحرایی با بیش از 60پزشک، پرستار و کادر درمانی در روستای علویه بود.
هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی، به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 1379 است.
شهرستان جهرم در 193کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي گروه جهادي بسيج سازندگي شهرستان جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف الگو گیری از مالک اشتر، فرمانده برگزیده سپاه امیرالمومنین حضرت علی(ع) و شناسایی نخبگان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشد و کارآمدی و تعالی سازمان و تقدیر از مدیران و مسئولین برتر از نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

سردار اکبری اضافه کرد: ایجاد شور و اشتیاق معنوی و انقلابی و رفع معایب و تقویت محاسن از دیگر آثار جشنواره مالک اشتر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید

درخشش در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج

وی بیان داشت: مالک اشتر الگویی برای مدیران و فرماندهان سپاه و بسیج است که در میدان‌های مختلف باعث خوشحالی حضرت علی (ع) و موجب شادی مسلمان، ترس و وحشت دشمنان بود.

سردار اکبری، سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج و فعالیت در قرارگاه‌های ۱۱ گانه را یکی از شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

وی ادامه داد: آمادگی‌های عمومی ورزمی و توان رزمی از دیگر شاخص‌های انتخاب رده‌های برتر در جشنواره مالک اشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد