Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:48:55 GMT

علی درستکار به رادیو رفت/ اجرای «ماه نو» با حال و هوای افطار

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۵۰۲

علی درستکار به رادیو رفت/ اجرای «ماه نو» با حال و هوای افطار

علیرضا محمدنیا تهیه‌کننده برنامه رادیویی «ماه نو» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییرات این ویژه‌برنامه زمان افطار رادیو عنوان کرد: «ماه نو» ویژه‌برنامه افطار رادیو جوان است که برای سومین سال از این شبکه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه سال گذشته به عنوان بهترین برنامه افطار معاونت صدا انتخاب شد و ما امسال کار متفاوتی انجام دادیم و از علی درستکار خواستیم تا به عنوان مجری و گوینده در برنامه حضور داشته باشد تا از لحاظ محتوا و فرم تغییری ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنیا درباره محتوای این برنامه بیان کرد: این برنامه برای پرداختن به حق و حقوق زندگی و تاثیر دین و اسلام بر سبک زندگی طراحی شده است و هر روز بر اساس دعای ماه رمضان موضوعی را به بحث می‌گذارد.

تهیه‌کننده «ماه نو» اظهار کرد: برنامه بخش‌ها و آیتم‌های مختلفی دارد، محمد نصرآبادی بخش قرآنی برنامه را اجرا می‌کند و به یکی از آیات جزو سی قرآن کریم می‌پردازد. آیتمی درباره شعار سال و رونق تولید داریم. همچنین بخش دعای برنامه را داریم که طی آن شنونده‌ها برای یکدیگر دعا کرده و داستانی از یک دعا پخش می‌شود. در بخش اذان گاهی نیز ترکیبی از اسماءالحسنی پخش می‌شود تا مخاطب برای اذان مغرب آماده شود.

وی در توضیحی از برنامه گفت: برنامه یک ساعت است که هفته اول ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و از یکشنبه ۲۰ تا ۲۱ پخش می‌شود.

محمدنیا در پایان اظهار کرد: امسال خواستیم از یک کارشناس مجری استفاده کنیم که بخش موضوعی برنامه را به همراه کارشناس تبیین می‌کند. بخش احکام ما فضای نویی دارد و در فضایی تفریحی داستانی بر اساس یکی از احکام تعریف می‌شود، این فضا بر اساس یک مجادله پیش می‌رود که سناریوی آن از پیش تعیین شده است.

علی درستکار مجری رادیو و تلویزیون است که پیش از این اجرای «این شب‌ها» در شبکه یک را بر عهده داشت و امسال این برنامه با مجری دیگری روی آنتن می‌رود.

کد خبر 4611818 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: علی درستکار رادیو جوان برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت