Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:59:25 GMT

فواد ایزدی مدیر مجمع بین المللی اساتید مسلمان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۶۹۰

فواد ایزدی مدیر مجمع بین المللی اساتید مسلمان شد

تهران- ایرنا- با رای اعضای مجمع بین المللی اساتید مسلمان فواد ایزدی استاد دانشگاه تهران جایگزین غلامرضا جواجه سروری مدیر عامل این مجمع شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مجمع بین المللی اساتید مسلمان، در نشست اعضای هیأت مدیره مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها که به ریاست حجت الاسلام خسروپناه رئیس هیأت مدیره این مجمع و با حضور اعضای هیأت مؤسس برگزار شد، ایزدی به اتفاق آراء به مدیرعاملی این مجمع برگزیده و منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مجمع بین المللی به عنوان یک NGO علمی از سال 2012 میلادی فعالیت خود را در قالب برگزاری کنفرانس ها و هم اندیشی های جهانی با حضور اساتید مسلمان دانشگاه های 5 قاره جهان، آغاز کرده است.
شکل گیری این مجمع نیز به نشست اساتید جهان اسلام و صاحب نظران اجلاس بیداری اسلامی در سال 1391 که خاتمه آن نیز با دیدار 600 تن از اساتید مسلمان ایرانی و غیر ایرانی با مقام معظم رهبری همراه بوده است، بازمی گردد.
مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها هم اکنون متشکل از کارگروه های تخصصی، سازمان مردم نهادی است که به فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی در سطح جهان اسلام می پردازد و هدف اصلی آن هم افزایی میان اساتید مسلمان دانشگاه ها در سطح بین الملل به منظور زمینه سازی علمی، فناوری و فرهنگی برای تمدن نوین اسلامی است.
ایزدی که مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مطالعات ارتباطات جمعی خود را از دانشگاه هیوستون و مدرک دکتری ارتباطات جمعی خود را نیز از دانشگاه ایالتی لوییزیانا دریافت کرده است، هم اکنون عضو هیأت علمی دانشکده مطالعات جهان در دانشگاه تهران است.
وی که به عنوان یکی از کارشناسان ارشد در حوزه مطالعات بین الملل و به ویژه ساختارهای قدرت و جامعه در آمریکا شناخته می شود، دارای آثار متعدد علمی از قبیل کتب تألیفی، ترجمه چندین عنوان کتاب و مقاله، چاپ دهها عنوان مقاله در نشریات داخلی و خارجی و سخنرانی در همایش های متعدد داخلی و خارجی است.

**9487**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فواد ايزدي اساتيد مسلمان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)

ملک احمد فواد دوم، پادشاه سابق مصر و فرزند ملک فاروق اول، پس از ۷۲ سال غیبت در سفر به اسکندریه از کاخ المنتزه بازدید کرد.

به گزارش فرارو، فواد دوم به همراه همسر، فرزند و هیئت همراهش در این گشت میدانی از تمام راهرو‌های کاخ سلطنتی دیدن کرد. فواد مشتاق بود همه توضیحات را بخواند و روی جزئیات درون کاخ سلطنتی تمرکز کند. او لحظه‌ای چشم از عناصر معماری، ستون‌های مرمر، اتاق‌ها و سرسرا‌ها بر نمی‌داشت.

سپس فواد و پسرش در یکی از پنجره‌های مشرف به دریا ایستادند تا منظره فوق‌العاده دریای مدیترانه را از کاخ سلطنتی خیره شوند.

کاخ المنتزه با مساحتی بیش از ٣٠٠ هکتار در شرق اسکندریه واقع شده است. این کاخ را خدیوی عباس حلمی پاشا در سال ۱۸۹۲ بنا کرد.

المنتزه در داخل باغی که به اسم حدائق المنتزه معروف است قرار دارد. کاخ بزرگ الحرملک و باغ‌های سلطنتی که در سال ۱۹۳۲ توسط احمد فواد بنا شده‌است به کاخ المنتزه افزوده شده است.

ملک احمد فواد، زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۵۲ که به فواد دوم معروف است، آخرین پادشاه مصر و عضو خاندان محمد علی، شش‌ماهه بود که به‌طور رسمی از ژوئیه ۱۹۵۲ تا ژوئن ۱۹۵۳، به عنوان پادشاه مصر و سودان سلطنت کرد. پس از انقلاب ۱۹۵۲، محمد نجیب به عنوان اولین رئیس‌جمهور انقلاب، بر جای او نشست.

هنگامی که ملک فاروق از پایگاه راس‌التین در سال ۱۹۵۲ مصر را ترک کرد، پادشاه فواد دوم شش ماهه بود و به همراه پدر به ایتالیا رفت. در حال حاضر ملک احمد فواد ساکن سوئیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • ۱۵ کشور قدرتمند جهان اسلام بر اساس مولفه های نظامی و اقتصادی