Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیوستن یک بازیکن دیگر به گیتی‌پسند، گرفتن تست دوپینگ از احسان حدادی و مشخص شدن گزینه‌های بهترین بازیگن لیگ جزیره از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.به گزارش بلاغ،

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 17 اردیبهشت‌ماه علاوه بر این‌که مشخص شد محسن مسلمان از سپاهان در بازی با پدیده محروم نیست، 2 تکواندو‌کار اصفهانی در ترکیب تیم ملی دانشجویان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان 12 تا 23 تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود، ترکیب تیم پومسه دانشجویان کشور که در دو گروه مردان و زنان که تمرینات خود را از 10 اردیبهشت‌ماه به منظور حضور در این رویداد در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده‌اند، از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد و بر این اساس مرجان سلحشوری و مرجان تاجی‌رستم‌آبادی از اصفهان در تیم ملی حضور خواهند داشت.

✅ کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد، محسن مسلمان به دلیل اینکه در نیم فصل از ذوب‌آهن اصفهان به سپاهان منتقل شده، طبق آئین‌نامه مسابقات کارت‌های زرد قبلی او به تیم جدید منتقل نمی‌شود و فقط محرومیت از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود؛ به همین دلیل مسلمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر محروم نیست.

✅ با پیشنهاد حمید بیغم، میثم برمشوری گیتی‌پسند را در بازی‌های پیش روی لیگ فوتسال همراهی می‌کند؛ برمشوری سابقه حضور دو ساله در تیم ملی فوتسال دارد و پیش از این در تیم‌های آذرخش بندرعباس، ارژن فارس و ملی حفاری اهواز بازی کرده است.

✅ بار دیگر با اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه مسابقات جام حذفی تغییر کرد و علت آن دیده نشدن ماه مبارک رمضان اعلام شد.

پیش از این و برخلاف اقدام مرسوم در همه جای دنیا، برنامه نیمه‌نهایی جام حذفی بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس به بعد از اتمام مسابقات لیگ موکول شد و قرار بود دیدار دو تیم سوم خرداد در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود تا برنده این دیدار در بازی فینال به مصاف داماش گیلان برود.

حال با توجه به اینکه روز گذشته ماه مبارک رمضان رؤیت نشد و رمضان از سه‌شنبه آغاز می‌شود و با توجه به تداخل دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس با شب‌های قدر، مسابقه دو تیم به هشتم خرداد موکول شد؛ بدین ترتیب، دیدار نیمه‌نهایی دو تیم 8 خردادماه در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود و برنده این دیدار 12 خرداد باید به مصاف داماش گیلان برود.

✅ سومین مرحله اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران به مدت یک هفته به میزبانی شهرستان خمینی‌شهر برپاست؛ تیم ملی خود را برای هفتمین دوره بازی‌های هاکی بانوان 2019 داخل سالن آسیا که روزهای 22 تا  30 تیر امسال در شهر «چون بوری تایلند» برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

✅ فدراسیون بسکتبال اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی بسکتبال 3 در 3 بزرگسالان در بخش بانوان را اعلام کرد که در این بین نام 2 بازیکن اصفهانی به چشم می‌خورد؛ مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل‌زاده از تیم نامی‌نو اصفهان به همراه سایر ملی‌پوشان دعوت‌شده روز سه شنبه 17 اردیبهشت در محل اردو خود را به سرپرست تیم معرفی کردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅مجتبی میرزاجانپور با تصمیم ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال از اردوی تیم ملی کنار رفت؛ سرمربی تیم ملی اعلام کرد که این بازیکن در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در کنار سایر بازیکنان حضور نخواهد داشت.

تمرینات ملی‌پوشان ایران برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال در سالن فدراسیون والیبال در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

✅ مسابقات جهانی تیراندازی به میزبانی مونیخ روزهای 24 می تا اول ژوئن (3 تا 11 خرداد) برگزار خواهد شد، در این مسابقات سهمیه المپیک 2020 توکیو نیز توزیع می‌شود.

کاروان ورزشی تیراندازی ایران قرار است با 15 ورزشکار (8 مرد و 7 زن) در این دوره از رقابت‌ها حضور داشته باشد، در صورت فراهم بودن شرایط، کاروان ایران در 2 گروه به آلمان اعزام خواهد شد.

✅ مأموران سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) که در ایران حضور دارند یک بار دیگر از احسان حدادی تست دوپینگ به عمل آوردند؛ این مأموران با مراجعه به منزل حدادی از وی تست گرفتند. او که قهرمان آسیا شد و در دایموند لیگ دوحه به مقام سوم رسید، در چند ماهه گذشته بارها آزمایش دوپینگ داده است.

✅ تورنمنت چهارجانبه فوتسال بانوان به میزبانی روسیه از روز گذشته آغاز شده است، تیم ملی فوتسال بانوان ایران بعد از شکست سنگین مقابل پرتغال دیروز در دومین دیدار مقابل میزبان به میدان رفت؛ نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود روسیه پایان رسید، در نیمه دوم هم روسیه یک گل دیگر وارد دروازه ایران کرد تا این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ گزینه نهایی بازیکن فصل لیگ برتر جزیره معرفی شد که 3 بازیکن از من سیتی و 3 بازیکن از لیورپول و یک بازیکن  از چلسی در لیست نهایی قرار دارند؛ مانه، صلاح و فان‌دایک از لیورپول، آگوئرو، سیلوا و استرلینگ از من‌سیتی و ازارد از چلسی در این لیسن حضور دارند.

✅ رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا پیگیری شد و هیوستون موفق شد در دیدار با گلدن استیت دومین پیروزی‌اش را کسب کند و سری نیمه نهایی را به تساوی بکشاند؛ در این بازی که در سالن تویوتا سنتر هیوستون برگزار شد میزبان موفق شد در یک رقابت بسیار نزدیک حریف خود را 112 بر 108 از پیش رو بردارد.

جیمز هاردن فوق ستاره هیوستون 38 امتیاز، 10 ریباند و 4 پاس منجر به گل برای تیمش داشت و بهترین بازیکن زمین بود. در سوی دیگر میدان کوین دورانت با 34 امتیاز، 7 ریباند و 5 پاس منجر به گل ستاره گلدناستیت بود.

✅ در شرایطی که لیگ‌های اروپایی رو به پایان است، حضور برخی از تیم‌ها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مسجل شده است؛ زنیت روسیه که سردار آزمون مهاجم ایرانی را در ترکیب خود دارد هم از لیگ روسیه راهی لیگ قهرمانان اروپا شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود