Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@21:05:19 GMT

جابجایی مسافرین با تاکسی خودرانلیفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۰۹۹۴

جابجایی مسافرین با تاکسی خودرانلیفت

تاکسی اینترنتی لیفت با همکاری شرکت خودروی خودران وایمو به ساکنان منطقه فونیکس اجازه می دهد با استفاده از اپلیکیشن لیفت و با یک خودروی خودران تردد کنند.

شرکت خودروی خودران «وایمو» که زیر مجموعه گوگل است اکنون سعی دارد با همکاری تاکسی اینترنتی لیفت در آریزونا به وسیله خودروهای خودران مسافران را جابه جا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این همکاری که روز گذشته اعلام شد افراد در منطقه فونیکس (ایالت آریزونا) می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن لیفت یکی از ۱۰ خودروی خودران وایمو را سفارش دهند. این خودروها از آخر سپتامبر وارد سرویس لیفت می‌شوند.

البته در خودروهای رباتیک وایمو یک راننده پشت فرمان می‌نشیند تا در صورت هرگونه اختلالی در فناوری، کنترل خودرو را به دست گیرد. اما به نظر می‌رسد استفاده از خودروهای خودران وایمو در خدمت لیفت سبب می‌شود افراد بیشتری درباره استفاده از خودروهای خودران احساس راحتی کنند.

این در حالی است که لیفت و اوبر هر دو تصمیم دارند با استفاده از خودروهای خودران درآمدزایی کنند. در این میان وایمو قصد دارد به آرامی سرویس تاکسی اینترنتی خود را در منطقه فونیکس گسترده‌تر کند./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: مجوزهای زیست محیطی واردات خودروی برقی صادر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین علی سلاجقه درباره استانداردهای زیست محیطی واردات خودروهای برقی گفت: ما از هر گونه فناوری نوینی که به کاهش شاخص‌های آلایندگی منجر شود، حمایت می‌کنیم. این یک اصل است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: همچنین مقابل هر گونه فناوری که موجب افزایش شاخص‌های آلایندگی شود می‌ایستیم.

سلاجقه گفت: یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای کاهش آلودگی پایتخت و کلانشهرها که وزارت صمت به خوبی آن را دنبال می‌کند و شهرداری تهران هم پای کار آمده و گام اساسی در این زمینه برداشته، موضوع استفاده از خودروهای برقی چه در بخش حمل و نقل عمومی و چه خصوصی بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تاکسی‌های برقی وارد شهر تهران شده‌اند ادامه داد: در شهرهای اصفهان و تبریز و قرار است خودروهای عمومی برقی مورد استفاده قرار گیرد؛ همچنین شهرداری تهران قرارداد خرید واگن مترو امضا کرده است.

معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد: ما در این خصوص مشکلی نداریم و سازمان حفاظت محیط زیست مجوزهای مربوطه را صادر می‌کند لذا اگر مشکلی در واردات خودروهای برقی است، به مجوزهای زیست محیطی ارتباطی ندارد و مربوط به سایر بخش‌های مرتبط با واردات است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سلاجقه: مجوزهای زیست محیطی واردات خودروی برقی صادر می‌شود
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • خرید ام وی ام X22 پرو کارشناسی‌شده + گارانتی فنی و بدنه
  • عشق ماشین این آدم ها را «ولت پارک» کرد | لذت چند دقیقه رانندگی پشت فرمان ماشین های لاکچری
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد