Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:27:38 GMT

پایداری خوزستان در برابر سیل باید افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۱۰۷۳

پایداری خوزستان در برابر سیل باید افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: باید تلاش کنیم شرایط زندگی در مناطق سیل زده به روال عادی برگردد. همچنین مزارع آسیب دیده برای کشت تابستانه آماده سازی شود و این امر با تلاش کمیته‌های این قرارگاه می‌تواند تسریع شود.

شریعتی افزود: در عین تلاش برای عادی سازی شرایط برای سیل زدگان تاکید می‌کنم که موضوع سیل برای ما مسئولان تبدیل به امر عادی نشود و رفع رنج‌ها، سختی‌ها و آلام سیل زدگان جزو اولویت‌های کاری ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان توضیح داد: مرحله بحران سپری شده است اما مشکلات و پیامدهای آن همچنان ادامه دارد و ما باید همه توان و همت خود را برای حل مشکلات سیل زدگان اختصاص دهیم تا روند عادی شدن شرایط تسریع یابد.

شریعتی تاکید کرد: جلسات قرارگاه بازسازی هفتگی برگزار شود و کمیته‌ها دو بار در هفته جلسه داشته باشند و از مناطق درگیر شرایط بعد از سیل بازدید میدانی و تصمیمات عملیاتی اتخاذ کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دولت متعهد به جبران خسارت‌ها هست و جای نگرانی نیست و اولویت اول استان حل مشکلات پساسیل است.

شریعتی بیان کرد: البته اقدامات زیرساختی و کارهای علمی نیز در دست انجام است تا در صورت بروز شرایط مشابه در آینده پایداری استان در برابر سیل افزایش یابد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: موضوع کسب اطلاعات دقیق نباید دلیلی بر تأخیر در تصمیم گیری ها شود و لازم است یک تعادلی میان سرعت و دقت در اقدامات ایجاد شود.

شریعتی تاکید کرد: در هفته آینده کمیته‌ها اعلام کنند کدام یک از تصمیمات شأن اجرایی شده و تا چه حد پیشرفت داشته‌اند همچنین کمیته خیران برای یکپارچه سازی و انسجام کمک‌ها به ریاست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی تشکیل شود.

کد: ۵۱۲۹۸

کد خبر 4611860

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل خوزستان غلامرضا شریعتی استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان