Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌اله ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی و هفته بسیج سازندگی  اظهار کرد: برنامه‌های بسیج سازندگی بیشتر با اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ، ایجاد اشتغال و کمک به دولت در خدمات‌‎رسانی هرچه بهتر به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طول این هفته بالغ بر 10 عنوان برنامه محوری همچون اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری اردوی جهادی و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فامنین افزود: افتتاح چندین طرح اقتصاد مقاومتی، فضاسازی سطح شهر و ارسال پیامک به بسیجیان و معرفی طرح‌های جدید اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در طول این هفته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه فامینن در سال 97 عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های اقتصاد مقاومتی برای 200 نفر در عرصه‌های پرورش آبزیان، بلدرچین، شترمرغ، قارچ و پرورش ماکیان از جمله این برنامه‌ها است.

ربانی یادآور شد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به توزیع بسته‌های حمایتی و مواد غذایی و لوازم التحریر به تعداد 550بسته، سه مورد تعمیر و بازسازی مساجد، ساخت سوله‌های ورزشی در ماماهان و سراوک، بازسازی و مرمت گلزار شهدای سراوک و چپقلو، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم به هفت روستا، ویزیت رایگان و دارویی بیش از 400 نفر  و تامین جهیزیه برای سه نوعروس اشاره کرد.

وی از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در سال 97 در فامنین را آموزش سن‌زدایی برای کشاورزان، برگزاری اردوهای جهادی در روستاها و محله‌های محروم به استعداد 2 هزار و 100 نفر روز، برگزاری کلاس‌های مشاوره پیشگیری از اعتیاد به تعداد 100 نفر و اعطای وام تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان به مبلغ 3 میلیارد ریال برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج سازندگی ربانی اقتصاد مقاومتی اشتغالزایی فامنین خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان