Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:51:14 GMT

توقیف7 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۱۱۶۲

توقیف7 دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"مجید محمودی"در این خصوص گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران یگان امداد با همکاری گشت کلانتری مرکزی این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 7 دستگاه خودرو مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروها در بازرسی از آنان4هزار620 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ"محمودی"اظهار داشت: در این همین راستا ماموران هنگام حین کنترل خودروهای عبوری محور اصلی کهنوج-بندرعباس از یک دستگاه خودروی سورای380  لیتر سوخت از نوع گازوئیل کشف کردند که تمامی خودروها توقیف و افراد متخلف به مقام قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان"منوجان"در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل 8 متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور جامعه خودرو فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب گفت: پلیس شهرستان سمنان با اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  کشف کردند .

راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان