Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری گفت: نگاه توسعه ای و راهبردی به ورزش نیازمند تقویت مجمع عمومی و هیئت های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدمحمدکاظم نظری امروز (۱۸ اردیبهشت) با حضور سعید سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشور، گفت: شناسایی و تبیین موقعيت راهبردی با توجه به پیشینه برخی از رشته های ورزشی در جامعه روستایی و عشایری با صرف هزینه و سرمایه گذاری اندک سبب تقویت و بهبود این حوزه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فعال کردن هیئت های ورزشی می تواند نتیجه خوبی برای دراز مدت در رویدادهای ورزش استان ایفا کند و نگرانی ها در برخی از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

 

وی ابزار داشت: حضور قدرتمند در مسابفات بین المللی و ملی و کسب رتبه های قهرمانی می تواند نتیجه تلاش و فعالیت هیئت های ورزشی باشد.

 

نظری یادآور شد: دولت برای تقویت حوزه ورزش کم نگذاشته است و تلاش هیئت های ورزشی و تدبیر مسئولین این هیئت ها می تواند به تقویت دو جندان جامعه ورزشی در سطوح مختلف بینجامد.

 

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد این استان را استانی چهار فصل و با ظرفیت و شرایط لازم برای اجرای مسابقات مختلف در همه رشته ها دانست و گفت: برای برگزاری هرگونه مسابقات ورزش در این استان آمادگی داریم.

 

نظری، انتخاب آذر صفایی نیا مدیرکل حوزه بانوان استانداری را به عنوان رئیس هیئت اسکواش استان شایسته دانست و گفت: صفایی نیا تجربیات خوبی در حوزه مدیریت در شهرداری یاسوج و استانداری دارد و می تواند این رشته ورزشی در استان را به خوبی مدیریت کند.

 

سعید سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران هم از شرایط و ظرفیت های خوب کهگلویه و بویراحمد در بخش های مختلف ورزشی از جمله اسکواش اشاره کرد و گفت: هرگونه همکاری لازم برای تقویت ورزش اسکواش در این استان را با علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد که از فعالین و مدیران مطرح در جامعه ورزشی کشور هستند، خواهیم داشت. 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس اردبیل ماه مبارک رمضان مرحله کشوری روحانی اشتغال حال خوب دریاچه ارومیه هیئت های ورزشی ورزش سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند