Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پاویون ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات افغانستان برپا می‌شود. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات افغانستان (Ariana ICT) از ۲۸ تا ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸ در هتل اینترکانتینانتال کابل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی، فرصت بزرگی را برای همکاری‌های تجاری میان ایران و افغانستان به وجود آورده است و اکنون با گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در افغانستان، این کشور به عنوان یکی از بازار‌های بکر در این حوزه شناخته می‌شود.

نمایشگاه Ariana ICT بهترین فرصت برای آشنایی با نیازمندی‌های کشور افغانستان، یافتن شرکای تجاری مناسب و ورود به یک بازار ۳۶ میلیون نفری است. پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط شرکت Ariana ICT برپا خواهد شد.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حمایت می‌کنند. این حمایت شامل پرداخت بخشی از هزینه فضای غرفه و غرفه‌سازی می‌شود. همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی بخشی از هزینه‌های این نمایشگاه را مورد حمایت قرار می‌دهند.     شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند و برتر صادراتی می‌توانند برای حضور در نمایشگاه درخواست خود را از طریق لینک www.arianaict.com ثبت کنند و یا با شماره تلفن‌های ۸۰-۷۷۵۳۳۹۷۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان به فناوری نسل سوم موبایل خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه با کیفیت و پایدار برخوردار شدند.    اکرم فداکار مدیرکل ICT استان یزد با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه سازی پوشش ارتباطات روستایی، از طریق ارتقای فناوری سایت موبایل به نسل سوم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیتی بالغ بر ۸۵ نفر (۳۰ خانوار) از اینترنت پرسرعت همراه پایدار و باکیفیت برخوردار شدند.    فداکار افزود: از همراهی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همت و تلاش همکاران مخابرات منطقه یزد و سایر مسولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است