Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمیدرضا یاری رئیس هیأت کشتی استان همدان و جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولان کشتی این استان و محمد شیبانی رئیس هیأت کشتی استان یزد، صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی با بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی دیدار کردند.

یاری و شیبانی در این دیدارها درمورد وضعیت کشتی استان های همدان و یزد گزارش هایی را به سرپرست فدراسیون کشتی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیدار صمیمانه ای نیز با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولان کشتی همدان از جمله سعید ابراهیمی نایب قهرمان کشتی آزاد جهان، حمید سیفی قهرمان کشتی آزاد آسیا، تورج ظفری مربی سابق تیم های کشتی آزاد در رده های سنی پایه و سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نونهالان، برگزار شد و نفرات حاضر مسائلی را در مورد کشتی همدان ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی کشتی آزاد یزد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • نامه سرپرست دانشگاه گیلان به ۳۸ نفر از روسای دانشگاه های آمریکا
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند