Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان کمیجان یک دستگاه خودروی کامیون بنز سرقتی کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

دستگیری توزیع‌کننده مواد مخدر دریکی از روستاهای اراک

فردی که در روستای "ایبک آباد" شهرستان اراک، اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد، در عملیات مأموران کلانتری ۱۹ این شهرستان دستگیر و مقدار ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر از او کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ" امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک پلیس دراین‌باره گفت:‌ در پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، گزارشی از توزیع مواد مخدر در روستای ایبک آباد شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود:‌ با پیگیری‌ها و تحقیقات نامحسوس مأموران کلانتری ۱۹ این شهرستان، این فرد شناسایی و در عملیات دستگیری او ۷۰۰ گرم ماده مخدر تریاک و سوخته تریاک و ۲ دستگاه ترازوی مخصوص توزین مواد مخدر و آلات استعمال مخدر از او کشف شد.

این مقام انتظامی بابیان معرفی این فرد برای برخورد قانونی به مرجع قضائی گفت:‌ شهروندان در کلیه ساعات شبانه‌روز می‌توانند هرگونه اطلاع و گزارش از فعالیت افراد سودجو در امر تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

تقدیر دادستان شهرستان زرندیه از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرندیه در جلسه تعاملی با مسئولان انتظامی این شهرستان گفت: تلاش و زحمات وافر کارکنان انتظامی شهرستان در ثبات نظم و امنیت اجتماعی و ارائه خدمات بی‌منت به شهروندان ستودنی است.

 "علیرضا ترابی" در جلسه تعاملی پلیس و دستگاه قضا با اشاره به اینکه دستگاه قضائی حمایت و پشتیبانی حداکثری از مأموریت‌های نیروی انتظامی دارد، اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب‌رجوع و اطمینان خاطر برای افراد قانون‌مدار و برخورد صحیح و به‌موقع با مخلان نظم و امنیت از شاخصه‌های مهم جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردمی در تأمین و حفظ امنیت و پیشگیری و مقابله با جرائم است.

وی با قدردانی از تلاش مؤثر و احساس مسئولیت کارکنان انتظامی در تأمین امنیت فردی و اجتماعی تصریح کرد: امنیت و آرامش که مهم‌ترین شرط دوام و پایداری جوامع بشری است به‌خوبی در شهرستان زرندیه قابل‌رؤیت است.

سرهنگ" محمدرضا روشندل" فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه نیز در این جلسه بابیان اینکه تعامل نیروی انتظامی شهرستان زرندیه با دستگاه قضا بسیار مطلوب است بیان داشت: رسیدگی به پرونده‌های قضائی بدون تعلل و با همکاری مطلوب در جریان است و این امر از نظم و همکاری دو نهاد خدمت رسان نشاءت می‌گیرد.

کشف یک دستگاه خودروی کامیون بنز سرقتی در شهرستان کمیجان

در عملیات مأموران انتظامی شهرستان کمیجان یک دستگاه خودروی کامیون بنز سرقتی کشف شد.

سرهنگ" بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری بخش میلاجرد در حین گشت زنی به خودرو بنز که بلا صاحب رهاشده مشکوک و بعد از استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودرو در محدوده استان مرکزی سرقت شده است.

وی اظهار داشت: خودرو به یگان انتظامی منتقل و تحقیقات برای شناسایی مالک خودرو ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری خودرو از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت می‌شود که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت توجه به توصیه‌های پلیس را موردتوجه قرار دهند.

فوت مرد ۶۴ ساله در برخورد با خودروی کامیونت ایسوزو در ساوه

در حادثه برخورد یک دستگاه کامیونت ایسوزو در ساوه با عابر پیاده، مرد ۶۴ ساله براثر شدت جراحات واردشده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ " پرویز اسدی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: بنا بر اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در شهرستان ساوه بلافاصله گشت انتظامی شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو در ساوه با عابر پیاده ۶۴ ساله برخورد و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ " پرویز اسدی " در پایان اظهار داشت: علت این حادثه دل‌خراش به احتیاطی راننده کامیونت درحرکت دنده‌عقب اعلام‌شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند

سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی ساوه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور ۲ فرد ناشناس، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از کسب اطمینان از صحت موضوع اعلامی و حضور این افراد به منظور حفاری و کشف اشیاء عتیقه، ماموران ۲ نفر را حین حفاری مشاهده و دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه از این متهمان یک دستگاه گنج یاب و مقادیری اشیاء تاریخی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد خاطرنشان کرد: این افراد با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی در بازجویی‌های تخصصی ماموران انتظامی ساوه، به ناچار لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند که قصد حفاری و کشف اشیاء گران قیمت باستانی و عتیقه را در روستای مورد نظر داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با افراد سودجو و قانون گریز به منظور پیشگیری از سرقت آثار تاریخی و فرهنگی کشور افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند