Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@09:55:58 GMT

۸۰ درصد اعتبارات مربوط به نهادهای حمایتی است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۱۸۵۳

۸۰ درصد اعتبارات مربوط به نهادهای حمایتی است

دهقان گفت: از ۱۲۴میلیارد تومان اعتبار یعنی ۳۳ درصد مربوط به نهادهای بانکی است که پیشنهاد کردیم ۸۰ درصد از این اعتبار را به نهادهای حمایتی و طرح ها اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «سعید دهقان» امروز چهارشنبه (18 اردیبهشت) در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران گفت: در سال 97 و 98 حتی تا پایان برنامه ششم توسعه قرار نیست اعتبار ویژه ای به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یا هر وزارتخانه دیگری داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اشتغال و کارآفرینی استان تهران بیان کرد: سال گذشته به استان تهران 320 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که 128 میلیارد تومان آن برای اشتغال و 400 میلیون تومان هم به صورت کمک بلاعوض داده شد.

 

وی افزود:از 124 میلیارد تومان اعتبار یعنی 33 درصد مربوط به نهادهای بانکی است که پیشنهاد کردیم 80 درصد از این اعتبار را به نهادهای حمایتی و طرح ها اختصاص دهند.

 

همچنین،«سیاوش شهریور» نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت سامانه کارا در شهرستان شمیرانات گفت: در راستای اقدامات صورت گرفته برای اشتغالزایی در این شهرستان در حال حاضر 630 نفر در حوزه  قضا مشغول به فعالیت هستند.

 

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: بر اساس اعلام سامانه کارا برای اشتغالزایی در حال حاضر نیز ۴۰۰ نفر از تعهد تکلیف شده در شمیرانات جلوتر هستیم.

 

 «هدایت الله جمالی پور» هم در جلسه امروز کارگروه اشتغال گفت: بسیاری از مشکلاتی که در زمینه دریافت اعتبارات در استان تهران شاهد هستیم را در سایر استان‌ها مشاهده نمی‌کنیم.

 

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری  تصریح کرد: باید یک وحدت رویه‌ای برای پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها اجرایی و عملیاتی شود و مقررات دست و پاگیر که عمدتا باعث عدم جذب اعتبارات می‌شوند نیز حذف شوند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس برجام ماه مبارک رمضان حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان سعید دهقان اشتغالزایی شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی جذب اعتبارات نفتی در استان افزود: هر چه سریع‌تر اسامی طرح‌های نیمه تمام باید برای جذب اعتبار به وزارت نفت ارسال شود.

وی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های حوزه عمرانی هماهنگی داشته و هر دستگاه باید یک طرح شفاف ارائه دهد.

روستا تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از الویت‌های این معاونت است و تخصیص اعتبارات نفت برای این قبیل طرح‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: این اعتبارات به هر سازمانی که بتواند زودتر اقدام کند، اختصاص داده می‌شود به عنوان مثال برای پل سوم بشار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نفتی در نظر گرفته شد و با دریافت اعتبار در کمتر از ۳۰ روز این اعتبار پرداخت می‌شود.

روستا مهم‌ترین ویژگی اعتبارات نفت را نقد بودن و سرعت پرداخت عنوان کرد و گفت: یکی از طرح‌های اساسی دیگر موجود در استان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج است که ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

کد خبر 6091182

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲