Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پاسخگویی نشانه‌ای برای ایجاد اعتماد و احساس امنیت خاطر و آرامش اجتماعی است و نیروی انتظامی با بازبینی و کنترل‌های لازم نسبت به رفتار و عملکرد کارکنان خود، بر آن است که حقوق فردی و اجتماعی آحاد جامعه به بهترین شکل از سوی پلیس به رسمیت شناخته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی فرمانده انتظامی استان امروز در نشست اندیشه ورزی با دادستان مرکز استان گفت: نیروی انتظامی بنا به وظایف ذاتی و قانونی خود با اخلال گران نظم و امنیت و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برخورد کرده و متناسب با شاخص‌های موجود، امنیتی قابل‌قبول در جامعه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بازسازی و ارتقاء اعتماد و اطمینان مردم به پلیس را یکی از مهم‌ترین راهبردها در حفظ ثبات و امنیت خواند و گفت: نیروی انتظامی در سالیان اخیر با تلاش مضاعف در ایفای صحیح وظایف خود و با استقرار و حفظ ثبات و امنیت در درازمدت و تبیین مستمر تأثیرات مشارکت مردمی در حوزه امنیت، باور عمومی بر ضرورت همراهی در امنیت را توانسته در شهروندان ایجاد کند و با جدیت سعی برافزایش مشارکت‌های عمومی در حوزه امنیت است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به شیوه‌های بهره‌گیری پلیس در تأمین امنیت و احساس امنیت در جامعه تصریح کرد: توانمندی و کارایی پلیس در انجام وظایف و مأموریت‌های ذاتی خویش متناسب با انتظارات و مطالبات روزافزون شهروندان،پاسخگویی و حمایت از حقوق شهروندی، اعتمادسازی متقابل مردم و پلیس و جلب مشارکت عمومی آن‌ها در تولید و بازتولید پویا و روزآمد امنیت اجتماعی از مهم‌ترین اهداف غایی پلیس است.

سردار عزیزی در ادامه با تشریح برخی از خدمات‌دهی پلیس در دفاتر پلیس + ۱۰ اظهار داشت: پاسخگویی نشانه‌ای برای ایجاد اعتماد و احساس امنیت خاطر و آرامش اجتماعی است و نیروی انتظامی با بازبینی و کنترل‌های لازم نسبت به رفتار و عملکرد کارکنان خود، بر آن است که حقوق فردی و اجتماعی آحاد جامعه به بهترین شکل از سوی پلیس به رسمیت شناخته شود.

دادستان مرکز استان:

رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم از مهم‌ترین رویکردهای پلیس و دادستانی است

عباس قاسمی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه یکی از مهم‌ترین رویکردهای مشترک و مؤکد پلیس و دادستانی را رفع مشکلات و دغدغه‌های مردمی خواند و گفت: در سالیان اخیر بازتاب افزایش تعاملات فی‌مابین و بهره‌گیری از تجهیزات و دانش نوین، تأثیرات مثبتی در ارتقاء خدمات کمی و کیفی به شهروندان داشته است که بایستی با جدیت بیشتر دنبال شود.

وی بابیان عملکرد مطلوب پلیس و تلاش‌های صورت گرفته در ارتقاء امنیت و قانونمندتری در استان اضافه کرد: پلیس و دادستانی یک خانواده بوده و نوع عملکرد هرکدام، بر نگرش عمومی نسبت به آن دستگاه تأثیرگذار است.

این مقام مسئول در پایان بازنگری و اصلاح برخی از قوانین را ضرورتی در تأثیرگذاری برخوردهای قانونی با مجرمان دانست.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه