Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@07:15:10 GMT

بازديد حناچي از ساختمان شماره 2 شهرداري تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۱۹۷۱

بازديد حناچي از ساختمان شماره 2 شهرداري تهران

خبرگزاري آريا- همزمان با اولين روز از ماه مبارک رمضان، پيروز حناچي از ساختمان تازه تحويل داده شده شهرداري تهران به سازمان املاک و مستغلات بازديد کرد .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي سازمان املاک و مستغلات شهرداري تهران، صبح روز گذشته پيروز حناچي، شهردار تهران به همراه مصطفي کاظمي مديرکل دفتر شهردار، عبدالرضا گلپايگاني معاون شهرسازي و معماري و حميدرضا کرداري مدير عامل سازمان املاک و مستغلات از ساختمان شماره دو شهرداري تهران بازديد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساختمان شماره 2 شهرداري واقع در خيابان خيام، ضلع شمالي پارک شهر و روبروي درب متروي امام خميني (ره) واقع شده است.
در اين بازديد، حميدرضا کرداري مديرعامل سازمان املاک و مستغلات ضمن تشکر از همکاري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در تحويل اين ساختمان، از جلسات مکرر و پيگيري هاي دو ساله جهت تحويل ساختمان مذکور خبر داد.
وي افزود: اين ساختمان در دو طبقه منفي، يک طبقه همکف و 8 طبقه ديگر با ظرفيت سرانه 1000 نفر آماده خدمت رساني به شهروندان عزيز تهراني است .
کرداري تصريح کرد: در کنار ساختمان شماره دو نيز يک ساختمان براي تامين پارکينگ در 5 طبقه منفي در حال آماده سازي است که با بهره گيري از اين ساختمان مي توان به کاهش ترافيک منطقه اي خيابان بهشت و اطراف آن کمک ويژه اي کرد.
مديرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداري تهران همچنين عنوان کرد: برنامه ريزي هاي دقيقي براي تجميع ساختمان هاي ستادي پراکنده در سطح شهر در اين ساختمان شده است که با اجرايي شدن آن شاهد کاهش چشم گير هزينه هاي نگهداشت ساختمان ها و آزادسازي ساختمان هاي استيجاري شهرداري تهران خواهيم بود .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازديد حناچي ساختمان شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟