Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در جلسه شورای توسعه صادرات غیرنفتی استان البرز افزود: پایانه صادراتی استان نیز از مطالبات دیرینه البرز است که کلیات ایجاد آن به تصویب رسیده و طی بررسی و مکان یابی دقیق امر ایجاد آن دنبال می شود.
وی ادامه داد: با پیگیری های جدی، استقرار دفتر گمرک شهرک صنعتی اشتهارد نیز محقق شد و برندهای کوچک و بزرگ مستقر در این شهرک می توانند اقدامات و ثبت سفارش خود را به راحتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز گفت: برای استقرار و راه اندازی نمایشگاه بین المللی استان البرز در گذشته تلاش های بسیاری صورت گرفته ولی متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.
شهبازی گفت: در اولین جلسه شورای توسعه استان زمین مورد نیاز نمایشگاه دائمی بین المللی البرز در اختیار شرکت نمایشگاهی استان قرار می گیرد.
8029/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان البرز زمین صادرات غیرنفتی گمرک نمایشگاه بین المللی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران

امتداد - جلسه هم‌اندیشی و بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اصغر جلیلی‌نیا رئیس هیات مدیره و معاونین و تنی چند از مدیران ستادی، عصر  روز سه شنبه 18 اردیبهشت سال جاری به میزبانی مدیریت شعب پست بانک منطقه شرق استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این جلسه که مدیران و معاونین استان‌های البرز، قم، سمنان و منطقه غرب استان تهران به صورت حضوری و روسای شعب این استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان گزارشی از عملکرد و مهمترین موضوعات واحدهای تابعه ارائه کرد.
در ادامه، احمد فرهمند مدیر شعب پست بانک مدیریت شعب منطقه شرق تهران گزارشی از اقدامات و شاخص‌های عملکردی و مهمترین مباحث حوزه مدیریت خود را برای حاضرین تشریح نمود.
در ادامه این نشست، پس از بحث و تبادل نظر حاضرین و ارائه دیدگاههای تنی چند از مدیران شعب استان‌های مرتبط درخصوص موضوعات مطرح شده، دکتر شیری مدیرعامل بانک در جمع‌بندی مباحث مطروحه رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • آغاز بررسی جزئیات پیش‌نویس سند ملی توسعه علوم و فناوری‌های کوانتومی
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس/ ۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • حضور بازرگانان فناوری در نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴/۲۰ محصول فناورانه رونمایی می‌شود
  • آغاز بررسی جزییات پیش‌نویس سند ملی توسعه فناوری‌های کوانتومی
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند