Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:07:52 GMT

شقیری: در عمرم چنین چیزی ندیده بودم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۰۴۳

شقیری: در عمرم چنین چیزی ندیده بودم

ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول پس از برد تاریخی برابر بارسا و از شدت هیجان، به سختی صحبت می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان با سه گل به بارسا باخته بود، شب گذشته دست به یک شاهکار زد و با وجود غیبت محمد صلاح و بابی فیرمینو توانست 4 گل به بارسا بزند و فینالیست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گل از واینالدوم و اوریگی، سند صعود لیورپول به بازی نهایی را امضا کردند.

دیووک اوریگی و ژردان شقیری، نقش مهمی در این پیروزی داشتند.  این دو، جانشین فیرمینو و صلاح شده بودند و هر دو نیز عالی کار کردند. شقیری پاس گل سوم لیورپول را به وایندالوم داد و اوریگی هم دو گل به ثمر رساند.

 

 

 

 

ژردان شقیری در پایان بازی گفت:« مشکل است در مورد اتفاقات امشب توضیح بدهم. هرگز در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. نمایش ما و حمایت هواداران باورنکردنی بود. آنها ما را به سمت معجزه هل دادند. اتفاق امشب یک دستاورد بزرگ بود و شبی جادویی در آنفیلد رقم خورد.»

 

شقیری ادامه داد:« واقعا همه چیز دیوانه وار بود؛ دیوانه وار. موفقیتی که امشب به دست آوردیم، باورنکردنی است و مشکل بتوان توضیحش داد؛ چون هنوز پر از آدرنالین هستیم و تحت تاثیر این بازی بزرگ.

باید بگویم که به این تیم و هواداران افتخار می کنم. تمام سال با ما بودند و واقعا حمایت کننده هایی ویژه برای ما هستند. امشب دیدم که مردم گریه می کردند و این به من حس عجیبی می دهد. واقعا نمی دانم چه بگویم. همه چیز باورنکردنی بود. ما واقعا تیم خوبی هستیم و نه تنها داخل زمین که در بیرون زمین نیز صمیمیت خاصی بین بازیکنان وجود دارد. به این تیم باید افتخار کرد.»

 

 

 

ژردان شقیری لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژردان شقیری لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم