Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:32:51 GMT

وضعیت شهرک‌های تازه تأسیس قرچک اسفناک است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۱۳۴

وضعیت شهرک‌های تازه تأسیس قرچک اسفناک است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: وضعیت شهرک‌های تازه تأسیس اسفناک بوده و شرایط در ایام تابستان بدتر می‌شود و مردم درخواست رسیدگی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; الله بخش حبیبی  امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار قرچک و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه با محوریت اتخاذ راهکار مناسب به منظور رفع موقت مشکلات ناشی از دفع فاضلاب شهرک باغشهر و تعیین تکلیف بناهای ساخته شده در بستر رودخانه باقرآباد برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبین افزود: با توجه به مشکلات ناشی از دفع فاضلاب در شهرک‌های باغشهر و گلشهر، ضرورت دارد راهکارهای موقت تا بهره برداری کامل از پروژه خط انتقال فاضلاب اتخاذ شود.

وی بیان کرد: فاضلاب شهرک‌های تازه تأسیس به معضل بزرگی برای ساکنین تبدیل شده که در جلسات مرتبط و متعدد راهکارهای برون رفت از این مشکلات بررسی شده و با بازدیدهای مختلفی از سوی مسئولان فرمانداری و دادستان، مقرر شد راهکارهای موقت ارائه شود تا با تأمین اعتبارات پروژه خط انتقال انجام شود.

این مسئول در خصوص بناهای احداث شده در بستر رودخانه باقرآباد تاکیدکرد: بناهایی که در بستر رودخانه باقرآباد در قشلاق دوم ساخته شده طبق قانون و وظایف آب منطقه‌ای باید تخلیه و تخریب شود؛ برای همین منظور برای افراد ساکن در این منطقه، واحدهایی در شهرک‌های جدید که در اختیار مسکن و شهرسازی به آنها اختصاص می‌یابد.

حبیبی تصریح کرد: ساکنین این منطقه جزو اقشار آسیب پذیر هستند به همین دلیل با حداقل شرایط این واحدها به آنها تعلق می‌گیرد و از دادستان محترم می‌خواهیم در این خصوص راهکار بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین احداله سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک نیز در این جلسه گفت: وضعیت شهرک‌های تازه تأسیس اسفناک بوده و شرایط در ایام تابستان بدتر می‌شود و مردم درخواست رسیدگی دارند.

حجت الاسلام سینکایی افزود: باید در اسرع وقت راهکار موقت ارائه و بعد با جدیت اقدامات بلندمدت انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی

رضا بدرزاده گفت: تاکنون بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب در پشت سد عمارت، بیش از ۵.۵ میلیون مترمکعب در پشت سد تازه‌کند و بیش از ۴.۷ میلیون مترمکعب در پشت سد گیلارلو ذخیره‌سازی شده تا در ماه‌های آتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت با اشاره به افزایش ذخیره سدهای تازه‌کند و گیلارلوی گرمی افزود: در اثر بارش‌های اخیر ذخیره سد تازه‌کند به میزان ۸۲ درصد و سد گیلارلو به میزان ۷۰ درصد در مقایسه با مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گفته او، در ۲ سال گذشته جهت لایروبی، مرمت و بازسازی و همچنین لاینینگ کانال آب‌آور سد گیلارلو ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت همچنین حفاظت و صیانت از منابع آب شهرستان گرمی را یادآور شد و گفت: در همین راستا با همکاری تیم‌های گشت و بازرسی آخرین وضعیت منابع آبی منطقه رصد می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • جزئیات تازه از بیماری ترانه علیدوستی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی