Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@08:46:49 GMT

قرائت وشرح دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۲۷۴

قرائت وشرح دعاي ابوحمزه ثمالي درمسجدجامع شهرکرد

  به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مرتضی سجادی با اعلام این خبر گفت: دراین مراسم معنوی که به همت هيأت رزمندگان اسلام استان وپايگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد برگزار می شود حجج اسلام محمدی و احمدی به قرائت و شرح فرازهايي ازدعاي ابوحمزه در دهه هاي اول، دوم و سوم ماه مبارک رمضان می پردازند.

 

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ،جزءخواني قرآن مجيد در طول ماه مبارک رمضان باحضورقاریان استان و شرکت بسيجيان و مردم روزه دار پس از اقامه نمازصبح،قرائت دعاي کميل درشب هاي جمعه، قرائت زيارت آل ياسين در شامگاه جمعه، بيان احکام و اقامه نماز جماعت سه وقت را نيز از ديگر برنامه هاي ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سجادی افزود:مراسم جشن ميلادمسعودحضرت امام حسن مجتبي(علیه السلام) و مراسم احیاء و شب زنده داری 19-21-23 و 27 ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، قرائت ادعیه و مداحی با نوای گرم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سخنرانی حجج اسلام مهدیه ، دکتر معصومی ، احمدی و همتیان در مسجدجامع شهرکرد برگزار مي شود.

 

وی ادامه داد:مراسم سخنرانی پس از اقامه نماز جماعت ظهر وعصر با حضور حجج اسلام سیدمهدی هاشمی ، باقر مختاری و ابوالفضل احمدی در طول ماه برگزار خواهد شد.

 

شایان ذکراست:مراسم احياي 19-21 و 23 ليالي باعظمت قدر به همت هيأت رزمندگان اسلام شهرکرد نیز در مصلاي بزرگ امام خميني(ره)شهرکرد از ساعت22:30 برگزار می گردد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: دعای ابوحمزه ثمالی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!