Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:17:43 GMT

ارسال ۱۵۰۰ سبد غذایی به مناطق سیل زده + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۲۴۶۱

ارسال ۱۵۰۰ سبد غذایی به مناطق سیل زده + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول موکب احباب الرضا (ع) ورامین از ارسال ۱۵۰۰ سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان خبر داد و گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، رب، شکر، پنیر، تخم مرغ، نان شیرمال، آب معدنی و مواد شوینده است که در مناطق سیل زده پلدختر لرستان و دشت آزادگان خوزستان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا احمدی ادامه داد: این اقلام با کمک‌های مالی مردم ورامین از مساجد و ایستگاه‌های موکب سطح شهر جمع آوری و خریداری شده است.

 

بیشتر بخوانید: ۶ قلم لوازم خانگی در اختیار خانواده‌های سیل زده گلستانی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز با گذر سامانه از استان خوزستان همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی و شمالی مورد انتظار است.  

وی ادامه داد: از اوایل دوشنبه، سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد استان خوزستان می‌شود و تا صبح سه‌شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

سبزه‌زاری گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در بقیه مناطق، بارش‌ها به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. هرچند با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست. احتمال ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد وجود دارد.

دیگر خبرها

  • وزش باد برای خوزستان پیش بینی می‌شود
  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه