Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:33:40 GMT

انفجار گاز، موجب تخریب واحد مسکونی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۴۳۱

انفجار گاز، موجب تخریب واحد مسکونی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ محمد نیک فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار مهیب و تخریب ساختمانی در یکی از روستا‌های این شهرستان، بلافاصله ماموران به همراه یگان‌های امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر نشت گاز، یک واحد مسکونی مورد تخریب و دچار خسارت شده که هیچگونه مصدومی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گاز سوز گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/چ

تخریب یک واحد مسکونی بر اثر نشتی گاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید