Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:31:35 GMT

مبارزه ۵۱ جودوکار برای حضور در اردوی تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۳۴۶۸

مبارزه ۵۱ جودوکار برای حضور در اردوی تیم ملی

اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و ۵۱ جودوکار برای حضور در اردو به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، اردوی تیم ملی بزرگسالان از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه تا روز جمعه ۱۰ خرداد ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران، خوابگاه شماره یک برگزار می‌گردد.

در این مرحله از تمرینات ۵۱ جودوکار به مسابقات انتخابی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه انتخابی با دو کیلوگرم ارفاق وزنی ۲۲ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد

وزن کشی ساعت ۱۶ الی ۱۷ در محل خوابگاه انجام می‌شود و از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته می‌شود در نهایت نفرات منتخب در اردو باقی می‌مانند.

مجید زارعیان به عنوان سرمربی، مسئولیت هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد.

اسامی نفرات دعوت شده به مسابقات انتخابی به شرح ذیل است:

سجاد اوقاتی از آذربایجان شرقی، علیرضا خجسته، محمدرضا صدیقی، پوریا شکری، محمدسعید مدنی و میثم محمدی از البرز، ایمان نیک اقبال و مهران رحیم نیای از اصفهان، رضا رضایی، سجاد کریمیان، احمد قاسمی، سید مهرداد زمانی، محمد ملک محمدی، محمد جمالی، حمیدرضا ملک زاده، سعید ملایی، سهیل جمال آبادی، حسین صدارت و مجید حسنی از تهران، آرمین بندار، حامد باقری نیا، جلال محجوب، جواد محجوب، جعفر فیروزآبادی، جعفرپهلوانی، حیدر زحمت کش و امید تیزتک از خراسان رضوی، رضا حسن زاده و محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی، امین داودی خواه، علی عزیز چمبی، منصور طاهری و ناصر ناصری پور از خوزستان، سجاد حسین زاده، مهدی فتحی پور، مجتبی ثاقب نام، تورج چناری، مسعود شادمانی از فارس، علیرضا شیری نوکنده ای، رامین صفویه و سعید مرادی از قزوین، حسین سلیم پورفرد از قم، روزبه فرزانه از کرمانشاه، پرهام رئیسی از گلستان، قاسم نوری زاده، محمد عباس نژاد، احسان بهرامیان، کاویان بیرانوند از لرستان، محمدحسین بابائیان از مازندران، ابوالفضل محمودی از مرکزی، شایان خیراندیش از یزد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي جودو ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند