Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون استان لرستان با بیان اینکه ۴ پایگاه خونگیری لرستان در ماه مبارک رمضان فعال است گفت: ۳۸ هزار و ۲۰۵ واحد خونی در استان اهدا شد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

امید علی عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: در سال 97، 51 هزار و 824 نفر به مراکز اهداء خون استان لرستان مراجعه و پذیرش شدند که 13 هزار و 619 نفر معاف و از 38 هزار و 205 نفر خون‌گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 38 هزار و 205 واحد خونی اهداشده، 34 هزار و 986 نفر اهداکننده مرد، سه هزار و 219 نفر اهداکننده زن، 26 هزار و 259 نفر اهداکننده مستمر، 11 هزار و 871 نفر اهداکننده باسابقه و 75 نفر بار اولی بوده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان لرستان عنوان کرد: میزان خون‌گیری در سال 97 نسبت به سال گذشته 0.66 درصد افزایش یافته همچنین 3.23 درصد اهدا خون مستمر و 0.21 درصد اهداکنندگان مرد افزایش‌یافته است.

20 درصد خون‌های اهدایی در درمان تالاسمی مصرف می‌شودگروه‌های خونی منفی در خراسان جنوبی بیشتر مورد نیاز استابتلای یک سوم جمعیت بزرگسالان کشور به فشار خون

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان پایگاه مرکزی از ساعت 7:30 صبح لغایت 30 بامداد در سه شیفت کاری فعال است، پایگاه علوی از ساعت 7:30 صبح لغایت 13:30 ظهر و از 20:30 لغایت 30 دقیقه بامداد اقدام به خون‌گیری می‌کند.

عادلی تصریح کرد: پایگاه شهرستان بروجرد از ساعت 7:30 صبح لغایت 30 دقیقه بامداد در سه شیفت و پایگاه خون‌گیری شهرستان الیگودرز از ساعت 7:30 دقیقه تا ساعت 14 فعال است.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت