Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم گفت: برنامه‎ریزی‎هایی صورت گرفته که طی آن، بیماران نیازمند پس از تشخیص پزشکان جهادی اعزامی از آستان قدس، برای تکمیل روند درمانی خود به مراکز تخصصی داخل شهر اعزام شده و بصورت رایگان درمان شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدباقر تکیه ای مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس در تشریح برنامه های خادمیاران قمی در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، برنامه های مستمر قرآنی تدارک دیده شده است و با خدمت رسانی خادمیاران قاری، روزانه یک جزء از قرآن کریم تلاوت و با همراهی و استقبال گسترده زوار ختم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم چنین تعدادی خادمیاران طلبه که اساتید تفسیر حوزه های علمیه هستند، در هرروز به تفسیر سریع جزء تلاوت شده می پردازند تا ضمن قرائت قرآن کریم، زمینه آشنایی زائران حرم حضرت معصومه (س) با معارف قرآنی نیز فراهم شود.

حجت الاسلام تکیه ای در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم، گروه های متعدد پزشکان پس از سازماندهی به مناطق محروم استان اعزام شده اند که دسته بندی، توجیه و اعزام پزشکان ادامه دارد. همچنین برنامه‎ریزی‎هایی صورت گرفته که طی آن، بیماران نیازمند پس از تشخیص پزشکان جهادی برای تکمیل روند درمانی خود به مراکز تخصصی داخل شهر اعزام شوند و بصورت رایگان درمان شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه ریزی های دفتر نمایندگی در حوزه گروه های جهادی سلامت، برادران خادمیار درقالب گروه های عمرانی و خواهران خادمیار درقالب گروه های فرهنگی به مناطق محروم اعزام می شوند و بازبان روزه، درخدمت روستاییان و اهالی مناطق محروم خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در انتها ابراز امیدواری کرد: درحال شناسایی خانواده های نیازمند و مستضعف قمی هستیم که به زودی پس از پایان عملیات شناسایی، برنامه جامع «اطعام» و توزیع غذا را در مناطق حاشیه‎ای شهر آغاز خواهیم نمود و امیدواریم که به کمک این طرح، خانواده های محروم و اقشار مستضعف حداقل در ماه مبارک رمضان نگرانی برای سفره های افطار نداشته باشند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: این همایش در راستای پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی برش استان فارس برگزار و کلان مسایل پنج گانه مهم استان در حضور نماینده ولی فقیه مورد بررسی و تبادل نظر جدی قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در این نشست دو موضوع مسجد به عنوان کانون هویت ساز در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و بحث جوانی جمعیت را هم به صورت ویژه و با حضور کارشناسانی از کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس با بیان این که شبکه امامت جمعه استان فارس بزرگترین شبکه امامت جمعه در کشور است، گفت: در استان فارس ۷۵ پایگاه امامت جمعه داریم که ذیل یازده قرارگاه فعالیت می‌کنند.

در حاشیه این همایش از سوی دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس از خدمات چند ساله امامان جمعه بخش گله دار و ارد که در این جایگاه بازنشسته شدند تجلیل و قدردانی شد.

همچنین گزارشی نیز از فعالیت‌های دوساله قرارگاه اعتلای نظام خانواده شهرستان سپیدان ارائه و از ۷ نفر از مدرسان حوزه خانواده در این قرارگاه تجلیل شد.

در گردهمایی ائمه جمعه استان فارس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، امور مساجد و مدیرکل اجتماعی استانداری فارس حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت