Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:38:50 GMT

«مولایی» شنبه در بوندسلیگا مبارزه می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۰۳۷

«مولایی» شنبه در بوندسلیگا مبارزه می کند

تهران - ایرنا - قهرمانی جودوی جهان روز شنبه در هفته سوم بوندسلیگای آلمان روی تاتامی می رود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «سعید مولایی» قهرمان جودوی جهان و بهترین جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم دنیا در سال 2019، روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در هفته سوم بوندسلیگای آلمان روی تاتامی می رود.
وی که پس از کسب مدال طلای جهان به تیمی از شهر هامبورگ پیوسته است، در هفته نخست بوندسلیگا در تنها مبارزه خود به پیروزی رسید و در هفته دوم نیز در دو مبارزه روی تاتامی رفت و در هر دو رقابت با ضربه فنی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که مرحله جدید اردوهای آماده سازی تیم ملی جودوی بزرگسالان ایران از روز 22 اردیبهشت آغاز می شود و نام مولایی نیز در بین اسامی نفرات دعوت شده به اردو دیده می شود.
با این حال مشخص نیست که بهترین جودوکار جهان چه روزی در تمرینات تیم ملی شرکت خواهد کرد.
وی چند پیش نشستی با «آرش میراسماعیلی» رئیس فدراسیون جودو برگزار کرد تا مسیر کسب سهمیه المپیک 2020 را با قدرت ادامه دهد.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می شود. با توجه به این موضوع برخی مقامات مسئول در تبریز اعلام کرده اند سازمان لیگ بازی تیم های تراکتور و گل گهر را از روز شنبه 22 اردیبهشت به یکشنبه 23 اردیبهشت موکول کنند.

ظاهرا به دلیل شمارش آراء و  مسائل دیگر چنین درخواستی مطرح شده است. دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه برگزار شود و مشخص نیست که سازمان لیگ با این خواسته موافقت کند یا خیر.

سازمان لیگ طبق برنامه ریزی که انجام داده و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان و همچنین برگزاری جلم حذفی بعد از فیفا دی باید تا 31 خرداد لیگ امسال را به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • وقوع تندبادهای لحظه‌ای در راه کرمان
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی