Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:55:37 GMT

بوشهر، تنها مرکز استان دارای نوبت‌بندی توزیع آب در کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۱۱۲

بوشهر، تنها مرکز استان دارای نوبت‌بندی توزیع آب در کشور

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر تنها مرکز استان در کشور دارای نوبت‌بندی توزیع آب آشامیدنی است، گفت: از طریق برنامه‌های تدوین و اجرایی شده، مشکل نوبت بندی آب در استان به ویژه در شهر بوشهر برطرف می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه ۵ شرکت آب و فاضلاب از دیگر استان‌ها در اصلاح شبکه آبرسانی شهرهای استان بوشهر مشارکت می‌کنند، افزود: در این راستا هیچ دستگاه اجرایی و اداری اجازه متوقف کردن فعالیت این شرکت‌ها که در راستای نوسازی شبکه آبرسانی شهرهای بوشهر، برازجان و جم فعالیت می‌کنند، را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفاری‌های انجام شده ترمیم می‌شود تصریح کرد: شرکت‌های آب و فاضلاب از آذربایجان شرقی، اصفهان، شیراز، خراسان و تهران در اصلاح شبکه‌های آبرسانی شهرهای استان بوشهر فعالیت می‌کند که باید در تسریع اجرای این طرح‌ها کمک شوند و هزینه اجرای این طرح‌ها نیز بر عهده استان‌های معین می‌باشد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها، سهمیه بندی توزیع آب آشامیدنی در استان گام به گام حذف می‌شود، افزود: برای رفع مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر در راستای افزایش رضایت‌مندی و آرامش مردم، پیگیری‌های مستمری انجام شده و در حال انجام است.

گراوند با اشاره به بازسازی بافت‌های فرسوده استان، تصریح کرد: برای تحقق این مهم منابع اعتباری و مالی بیشتر گذاشته شود تا مشکلات جمعیت حاشیه نشین شهرها برطرف شود.

از تدوین و رونمایی سند اجتماعی استان خبر داد و افزود: مفاد و طرح‌های تدوین شده این سند باید بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی در بافت‌های ناکارآمد شهری استان بوشهر، اظهار کرد: در این راستا ضمن جلوگیری از تصرف اراضی دولتی، اقدامات و خدمات مهم و مؤثری انجام شده که فعالیت دستگاه‌های دست اندرکار ستودنی است.

استاندار بوشهر از ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد شهرهای بوشهر و برازجان خبر داد و بیان کرد: در فاز نخست یک‌هزار و ۵۴۵ واحد مسکونی برای نوسازی و ساخت در استان در نظر گرفته که تاکنون برای ساخت ۱۰۴ واحد مسکونی به منظور دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی صورت گرفته است.

گراوند با تاکید بر اطلاع رسانی برای تسریع در اجرای ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌های ناکارآمد شهری گفت: ۲۰ درصد اعتبارات اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی در بافت‌های ناکارآمد شهری تخصیص یافته که در این راستا باید اجرای طرح‌ها تسریع یابد.

وی هم‌افزایی و وحدت‌رویه در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها در محلات بافت‌های ناکارآمد شهری را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تلاش شود از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های موازی در این مناطق پرهیز شود تا زمینه تسریع اجرای طرح‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم فراهم شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب شرب بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6092852 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!