Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرناپلاس- نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تأکید بر اینکه با آمدن ناو که نباید قالب تهی کنیم از مردم تقاضا می‌کند در شرایط فعلی از تصمیم «درست، انقلابی و به‌حق» نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با آمریکا پشتیبانی کنند.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با ایرناپلاس درباره بهترین اقدام ایران در برابر عهدشکنی‌های آمریکا اظهار می‌کند: تنش بین ایران و آمریکا تازه به وجود نیامده، 40 سال است که این تنش‌ها وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمریکایی‌ها هستند که از روی کینه و حسد حاضر نیستند حاکمیت انقلابی ایران را در منطقه و در کشور بپذیرند، اما نهایتاً خواهند پذیرفت.

او تأکید می‌کند: همچنان که آمریکایی‌ها بر باطل خود اصرار می‌کنند، ما وظیفه داریم بر پایه وظیفه انقلابی بر حق خود اصرار کنیم. این جنگ، جنگ بین حق و باطل است. هر کس بهتر پایداری و مقاومت کند پیروز است. ما حرف‌هایمان قانونی، منطقی و بر پایه حق است. ما بر اساس آموزه‌های دینی، انقلابی و عاشورایی خود بر حقمان می‌ایستیم.

حقیقت‌پور می‌افزاید: تا الان هم نشان داده‌ایم این ما بوده‌ایم که آمریکایی‌ها را از کشور خارج کردیم، ما بودیم که آمریکایی‌ها را از منطقه خارج کردیم و نگذاشتیم در سوریه، افغانستان، یمن و لبنان پیروز شوند. همین روند را هم ادامه می‌دهیم تا آمریکایی‌ها به جغرافیای سیاسی خود بازگردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم و نهم با طرح این سؤال که در این 40 سال کی آمریکایی‌ها لب ساحل ما آمدند و به ما گل دادند؟» می‌گوید: آن‌ها از همین ساحل هواپیمای مسافربری ما را پایین انداختند. اینکه الان با دو ناو به منطقه ما آمدند که نباید قالب تهی کنیم. اتفاقاً ناو‌هایی که به منطقه می‌آیند، تبدیل به اهداف متحرک نظامی نزدیک برای ما خواهند شد، اما این‌ها نمی‌فهمند.

حقیقت‌پور می‌افزاید: این‌ها کافی است یک غلط کنند. شروع این غلط با آنهاست، ولی تمام شدنش دست ماست. آن زمان باید مکتوب بنویسند غلط کردیم. زمین بازی را ما تعیین خواهیم کرد، زمان مبارزه را ما تعیین می‌کنیم، نوع سلاح مبارزه را ما تعیین خواهیم کرد، عمق درگیری را ما تعیین می‌کنیم. آمریکایی‌ها کافی است خطا کنند تا ببیند چه می‌شود.

او در پایان از ملت ایران تقاضا کرد در شرایط فعلی از تصمیم درست، انقلابی و به‌حق نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی کنند؛ از دولت حمایت کنند تا بتواند پایداری کند و بایستد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي منصور حقيقت پور ناو آمريكا ايرناپلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند

یک رسانه عبری زبان نوشت صدها خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به مقامات نظامی صهیونیست فرستادند و در آن خواستار حمله نکردن به رفح شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو امروز -شنبه- نوشت: بیش از ۶۰۰ خانواده سربازانی که در غزه می‌جنگند، نامه‌ای به یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اشغالگر ارسال کردند و خواستار عدم تجاوز به رفح شدند.

خانواده سربازان صهیونیست به گالانت و هالوی گفتند: ما دیگر به شما اعتماد نداریم و ورود به رفح می‌تواند یک تله مرگبار باشد.

چندین مقام آمریکایی: اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به رفح، واشنگتن را مطلع خواهد کرد

چندین مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن، اعلام کردند که اسرائیل پیش از آغاز حمله احتمالی به منطقه رفح در نوار غزه، واشنگتن را مطلع خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، اسرائیل قصد دارد در صورت آغاز حمله به رفح، آمریکا را در جریان طرح و روند مربوط به تخلیه غیرنظامیان از رفح قرار دهد.

به نقل از آناتولی، همچنین مقام‌های آمریکایی تاکید کرده‌اند که نگرانی واشنگتن نسبت به خطر افتادن جان شماری زیادی غیرنظامی در صورت آغاز حمله به منطقه رفح هنوز رفع نشده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که کشورش از حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح در نوار غزه حمایت نخواهد کرد.

از سوی دیگر کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید از مخالفت آمریکا با حمله زمینی احتمالی اسرائیل به منطقه رفح خبر داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • ساخت باتری انقلابی که آینده ذخیره انرژی را تغییر می‌دهد (تصویر)
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود