Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:29:59 GMT

انهدام باند سارقان خودرو در استان البرز و تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۳۳۹

به گزارش ایلنا، سرهنگ" محمد نادربیگی" در تشریح این خبر گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۴ رسالت حین گشت زنی در منطقه عظیمیه ۳ جوان ۲۰ تا ۲۵ ساله را که در حال سرقت از یک خودروی پراید بودند را مشاهده کردند که آنها به محض دیدن ماموران با یک خودرو پراید دیگر اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز ماموران در نهایت هر ۳ متهم دستگیر شدند ودر استعلام از شماره پلاک خودرو محرز شد که دارای سابقه سرقت در شهرستان ملارد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نادربیگی گفت : متهمان به همراه خودرو توقیف شده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های کارآگاهان به ۱۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در کرج و فردیس و ۳ فقره سرقت خودروی نیسان در شهرستان ملارد اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد که سارقان نیسان های سرقتی را به مبالغ بسیار پایین  به یک  مالخر فروخته و او نیز آن ها را اسقاط کرده و قطعاتش را به فروش می رساند که با هماهنگی مقام قضائی وی نیز دستگیر شد.

وی با بیان این که تاکنون ۵۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد .

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند