Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:33:38 GMT

دستگیری سارقان قوی هیکل تهران!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۵۸۰

میزان نوشت: رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری سه مرد قوی هیکل در زمینه سرقت‌ های سریالی از منازل شمال تهران خبر داد که با شیوه و شگرد عجیبی اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ عباسعلی ابراهیمی در تشریح این خبر گفت: از مدتی پیش بود که سرقت‌ های سریالی به شیوه و شگرد عجیبی در شمال تهران افزایش یافته بود.

وی افزود: بنابرگفته شکات و مالباختگان، ابتدا یک خانم با زدن زنگ و نشان دادن خود به شکات آن‌ها را فریب داده و به مقابل درب منزل کشانده و آن خانم به همراه دو همدست قوی هیکل خود اقدام به سرقت با استفاده از سلاح گرم و با اتصاف به زور از منزل مورد نظر سرقت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش ادامه داد: خیلی زود پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و با مشخص شدن نقاط آلوده محدوده این کلانتری، تیمی از ماموران عملیات وارد عمل شده و هنگامیکه این سه سارق قوی هیکل در حال پرسه زنی در کوچه‌های محدوده بودند، آن‌ها را قبل از ارتکاب به سرقت شناسایی و در حالیکه هر سه متهم قصد فرار داشتند آن‌ها را زمینگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: با دلالت متهمین ۲۲ الی ۲۹ ساله به کلانتری و انجام بازجویی‌های اولیه، از آن‌ها سه اسلحه کلت کمری، افشانه پلیسی، سه عدد چاقو، الماس بر، چندین ماسک صورت و یک نقاب، چسب پهن و همچنین یک شال، مانتو و کلاه گیس زنانه نیز کشف و ضم پرونده شد.

سرهنگ ابراهیمی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات از متهمان در دستور کار قرار گرفت و آن‌ها به شیوه و شگرد خود، مبنی بر استفاده از لباس‌ها و لوازم زنانه برای فریب دادن مالباختگان اقرار کردند؛ با شناسایی پرونده‌هایی که شیوه و شگرد متهمان نیز مشخص بود، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و هر سه متهم به مقام قضائی معرفی شدند.

بنابراین گزارش، هر سه متهم از ساکنان یکی از شهرهای غربی همجوار تهران بودند که شناخت خوبی نیز به محدوده شمال تهران برای رسیدن به اهداف شوم خود داشتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سارق قوی هیکل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان زورگیر شمیرانات درحین سرقت و در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفـت: به دنبال افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده، خیابان فرشته و محله الهیه، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در همین راستا نیز گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت سوار را در حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در ادامه دو سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و با توجه موتورسیکلت هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیر شده، گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی ویک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون چهار شاکی به مقر انتظامی مراجعه و دو سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم