Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@07:08:17 GMT

تکذیب خبر ساخت ورزشگاه کربلا توسط ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۴۶۷۱

تکذیب خبر ساخت ورزشگاه کربلا توسط ایران

ساخت ورزشگاه کربلا توسط ایران از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تکذیب شد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، در پی انتشار خبر نادرست ساخت ورزشگاه فوتبال کربلا توسط ایران که شب گذشته از سوی برخی بازیکنان باشگاه ذوب آهن صورت گرفت، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اظهار داشت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان شرکت مادر تخصصی وزارت ورزش و جوانان و سازنده ورزشگاه‌های بزرگ فوتبال، در خارج از کشور از جمله عراق هیچگونه پروژه ای نداشته و تاکنون نساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیاست شرکت توسعه متناسب با بودجه توزیع عادلانه سرانه ورزشی بر اساس بررسی و موقعیت یابی در کشور است و در طول سالهای اخیر ورزشگاههایی در استان‌های مختلف ساخته و به بهره برداری رسیده است.

مهندس کریمی ادامه داد: انشاءالله در طول سال 98 نیز پروژه های بزرگ عمرانی ورزشی در کشور عزیزمان ایران افتتاح خواهد شد.

آیا ایران ورزشگاه شهر کربلا را ساخته است؟

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی

توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود