Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:22:16 GMT

نشاط مهم ترین حق شهروندی نسل جوان است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۵۲۲۰

نشاط مهم ترین حق شهروندی نسل جوان است

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان قزوین افزود: نشاط و شادابی مهم ترین حق شهروندی نسل جوان است که امروزه خلاء اساسی آن را در میان جوانان خود می بینیم.

به گزارش ایرنا مهران قاسمی عصر چهارشنبه در همایش حقوق شهروندی که توسط انجمن مدیران موفق فردا در دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد ، با بیان اینکه در الفبای حقوق شهروندی مشکلات زیادی داریم افزود: گرچه حقوق شهروندی باید از آموزش و پرورش و رسانه آغاز شود اما به هرحال همه ما در فهم و دریافت آن نیاز به برنامه ریزی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: حقوق شهروندی مساله روشنی است و منظور از آن حقوق و تکالیف شهروندان نسبت به یکدیگر و شهروندان با حکومت است.
قاسمی ادامه داد: حقوق شهروندی دارای تاریخ و سابقه طولانی زیادی است و حضرت علی(ع) هم در خصوص حقوق مردم نسبت به حکومت توصیه های زیادی دارد.
وی با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی از سوی دولت تدبیر و امید گفت: این منشور با وجود توجه کامل به همه ابعاد حقوق شهروندی، پشتوانه های جدی اجرایی و قانونی نداشته تا بتواند با قوت در بالادست اجرا شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان قزوین افزود: اگر امروز شاهد رانت، صف های طولانی و سوء استفاده از قیمت ها در بازار کالا و اجناس هستیم، نشان دهنده فقدان اساسی حقوق شهروندی در میان مردم و عدم آشنایی خود مردم نسبت به حقوق یکدیگر است.
7388/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوق شهروندي جوانان نشاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، عصر روز یک‌شنبه، ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد خانپور، جوان پرتلاش مازندرانی به عضویت هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری درآمد.

محمدجواد خانپور در حال حاضر، مدیرکل امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور است.

وی، سوابق دیگری همچون مشاور برنامه و بودجه کمیته ملی المپیک، عضویت کمسیون اقتصادی ورزش، سرپرستی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره و مشاور امور مجلس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است مازندران، ورزشی‌ترین استان کشور است که حضور جوانان مستعد این استان در راس مدیریت ورزش می‌تواند در توسعه همه جانبه ورزش کشور، تأثیرگذار باشد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228783 برچسب‌ها ایسکانیوز وزنه برداری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد