Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز را نشانگر بخشی از هویت تبریز، این شهر پرآوازه اولین ها دانست و بر ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر چهارمین دوره آن تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز با اشاره به این که تبریز پتانسیل بالایی در زمینه هنر و گردشگری دارد، گفت: با بررسی نقاط قوت و ضعف دوره‌های گذشته این جشنواره، باید بتوانیم آن را در خور شان و منزلت تبریز برگزار کنیم و البته اهداف اجتماعی و فرهنگی جشنواره نیز مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در خصوص اهداف برگزاری جشنواره توضیح داد: معرفی هرچه بهتر توانمندی های تبریز در عرصه بین المللی، جذب دانشجویان جهان اسلام، برقراری تبادلات موثر فرهنگی و بسترسازی برای معرفی تبریز به عنوان پایتخت نگارگری جهان اسلام از جمله اهداف قابل توجه این جشنواره به شمار می آید.   وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اهمیت مشارکت فعال دستگاه های اجرایی اشاره کرد و افزود: در این راستا بهتر است که تقسیم کار در قالب چشم انداز مشخص انجام شود تا همه ی دستگاه ها با آشنایی کامل از وظایف خود در برگزاری جشنواره همکاری کنند و مقرر شده است که بعد از ارزیابی دقیق میزان مشارکت این دستگاه ها، از آنان در جشنواره تجلیل شود.
شکوهی در ادامه، مشارکت دانشجویان گردشگری و رشته‌های هنری، معرفی پتانسیل‌های تبریز در حوزه گردشگری سلامت، گردشگری فرهنگی، گردشگری تاریخی، گردشگری هنری و راه اندازی کمپین در رابطه با جشنواره را ضروری دانست.
همچنین در این جلسه در خصوص برگزاری نشست های تخصصی با هنرمندان بین المللی جشنواره، تبلیغات محیطی در شهر و فرودگاه، تهیه برنامه های مستند، همکاری اصناف بازار سرپوشیده تبریز در موقع بازدید هنرمندان از اثر ثبت جهانی یونسکو و بزرگ ترین بازار سرپوشیده جهان و معرفی هرچه بهتر ظرفیت بازار تبریز مباحثی مطرح شد.
در پایان مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی از محل برگزاری جشنواره و آثار برگزیده دوره های گذشته آن بازدید کردند.
چهارمین دوره جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز با حضور هنرمندان کشورهای مختلف در خرداد سال جاری در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اجتماعی و فرهنگی پایتخت جهان خلاقیت مد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی از برگزاری هفتمین جشنواره ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی و شروع به کار دبیرخانه این جشنواره در مازندران به میزبانی آمل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین جوادی، صبح امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جلسه جشنواره ملی اشکواره حسینی با مدیران اجرایی و دبیران با محوریت شروع به کار هفتمین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون دبیرخانه این رویداد ملی فرهنگی هنری در آمل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: هفتمین دوره این اشکواره در شش بخش رسانه، تئاتر خیابانی، عکس، شعر، و داستان کوتاه و بخش کودک و نوجوان برگزارمی شود.

رئیس اجرایی هفتمین اشکواره فرهنگی هنری حسینی ادامه داد: بخش نوجوان آن در چهار بخش سرود گروهی، قصه‌گویی و نقالی، شعرخوانی و خاطره‌گویی و روایت‌گری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری برای اولین محوریت اشکواره علاوه بر نهضت عاشورا، شهدای راه قدس به آن اضافه شد، گفت: با تأکیدات رهبری در خصوص حماسه بزرگ قدس، تصمیم گرفتیم محوریت این اشکواره را در کنار قیام امام حسین (ع)، شهدای راه قدس نیز باشد تا از زبان هنر به این جریان پرداخته شود.

دبیر اجرایی هفتمین دوره اشکواره حسینی با ابراز رضایت از استقبال زیاد علاقمندان به این اشکواره در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این شش دوره اتفاقات خوبی افتاد و شاهد پربار شدن این اشکواره بودیم و این باعث می‌شود تلاش‌مان را بیش از پیش برای بهتر شدن انجام دهیم‌.

کد خبر 750809

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد