Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر استانی این همایش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد در سه محور ایمان به وعده‌های الهی در قرآن کریم، ایمان به وعده‌های الهی در سیره معصومین(ع) و ایمان به وعده‌‌های الهی در گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
حسین خانی کلقای اضافه کرد: 20 مقاله به همایش استانی این همایش ارسال شده بود که سه مقاله به عنوان مقالات برتر این همایش معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مقاله «نقش ایمان به وعده های اخروی در معناداری زندگی» به قلم علی رضایی کهنمویی و راضیه شیرینی، «تفسیر تنزیلی اسماء قیامت» توسط معصومه قنبرپور و فاطمه فیرورقی و مقاله «سیر تنزیلی ایمان به وعده های الهی در داستان حضرت ابراهیم» توسط معصومه قنبرپور، الهام بابازاده و سمیه پورخلیل برگزیده های این رویداد فرهنگی شدند.
وی گفت:این مراسم با ارائه مقالات توسط نویسندگان منتخب ادامه یافت و در پایان مراسم اختتامیه مقالات برتر مفتخر به دریافت لوح تقدیر شدند.
به گزارش ایرنا، همایش بین المللی پژوهش های قرآنی همه ساله توسط دانشگاه علوم و معارف قران کریم وابسته به سازمان اوقاف کشور برگزار می شود که امسال دوره استانی آن در دانشکده علوم قرآنی خوی برگزار شد.
8135/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انقلاب اسلامی قرآن کریم همایش استانی برگزار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز